niedziela, 4 lutego 2018

Zestresowany już nie będę - miła przesyłka od Alte Media

Cóż... Dawno mnie tu nie było - wszystkich czytelników muszę przeprosić. Ale trochę się u mnie dzieje, mam więcej nauki, więcej obowiązków, coraz mniej czasu. Nie znajduję już chwili na bloga, a tym bardziej na wysyłanie e-maili z prośbami o gadżety. To główny powód dla którego zniknąłem i niestety powrotu nie planuję. Ale!

Spotkała mnie ostatnio bardzo miła sytuacja - odezwała się do mnie przedstawicielka Alte Media -ninj'ów (uznajmy, że to poprawna odmiana) od SEO z Gdyni. Zaoferowano mi dorzucenie kilku gadżetów do mojej kolekcji, więc... nie mogłem odmówić :D

Podesłano mi:


  • smyczkę,
  • długopis z końcówką do ekranów dotykowych, 
  • kostkę antystresową. 

Kocha całkiem fajna, właśnie sobie gniotę. Smutna prawda jest taka, że chyba jestem zestresowany skoro mi się owa czynność podoba. Smuteczek.

Tak więc kończąc serdecznie dziękuję marketingowcom z Gdyni, z Alte Media za miłą niespodziankę! Takie ludzkie podejście do czyjegoś hobby i w ogóle, do potencjalnego klienta dobrze o tej firmie świadczy. Także gdyby ktoś chciał wypozycjonować swoją stronę, mogę polecić! Ot, takie miłe słówko w podzięce za gadżety.

Wracam do codzienności, trzeba się wyspać bo jeszcze autobusy rano pomylę. A raz mi się już to zdarzyło - nie polecam. Hejka!

2 komentarze:

  1. Każdemu przydałaby się taka kostka antystresowa. To fajny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O takie gadżety antystresowe są zawsze spoko. ;) Widziałem, że robią nawet etui na telefon z różnymi antystresowymi gadżetami przyczepionymi.

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .