sobota, 25 stycznia 2014

Witam na blogu!

Cześć wszystkim. Otworzyłem bloga, żeby pokazać Wam jak łatwo można uruchomić machinę DARMOWYCH GADŻETÓW. Moja przygoda zaczęła się bardzo spontanicznie. Przeglądałem sobie internet i natrafiłem na bloga o Darmowych Gadżetach. Najpierw pomyślałem,że ci ludzie ośmieszają się wysyłając takie prośby, że to wstyd.. Teraz stałem się jednym z nich. Wysłałem kilkadziesiąt maili i czekam na przesyłki. Będę tu regularnie pisał co dostałem i gdzie to dostałem dlatego że uważam, że taki BLOG jest właśnie po to aby wymieniać się adresami, a nie chwalić co dostałem, tak jak to robią inni. Pozdrawiam.

1 komentarz:

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .