piątek, 31 stycznia 2014

Wspaniały piątek - 2 przesyłki

Jestem chory, więc zostałem w domu. Co za pech. Ale jak zaraz zobaczycie, dwie firmy postanowiły osłodzić mi życie. Pierwsza to Nocowanie.pl.Odpowiedź na maila: tak. BOMBOWA PRZESYŁKA!
-długopis
-kalendarz
-smycz
-notesik
-pomadka :D
Możecie spróbować pisać na adres reklama@nocowanie.pl Przesyłka doszła w 8 dni.

A druga od Poczty Kwiatowej:
-kalendarzyk biurkowy
-dwa małe kalendarzyko-wizytówki (chyba właśnie stworzyłem neologizm)
-smyczka
-dwie okrągłe podkładki pod kubek
Adres : info@pocztakwiatowa.pl, tutaj również czekałem 8 dni.

Dziękuję bardzo obydwu firmom i szczerze je polecam.

4 komentarze:

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .