wtorek, 23 grudnia 2014

Ostatnie paczki!

Hejka!
Jak tam święta? Co prawda jeszcze się nie zaczęły... U mnie zapanował porządek. Albo właściwie zniknął bałagan. A tak poza tym... To nudy. Gadżetów od dawna nie dostałem. Tylko nagrody z Jogobelli, które zaraz pokażę. W grudniu kompletnie nie miałem czasu na wysyłanie maili, ale teraz mam wolne do 7.01.2015 więc... coś tam wyślę :P

Zmieniłem właśnie design bloga na trochę bardziej "Zimowy". Odpocznę trochę od pomarańczu, ale w styczniu wróci.

Wracając do Jogobelli:
Swego czasu był bardzo fajny konkurs, w którym można było zaprojektować własną koszulkę przy użyciu grafik ze strony marki Zott. Nagród było aż 400, więc szanse naprawdę miałem spore. Biorąc pod uwagę to, że pojawiały się projekty z napisami "PAMIĄTKA CHRZTU ŚWIĘTEGO" czy coś w stylu "KOCHAM ADRIANA" (wybrałem całkiem przypadkowe imię), ciężko było nie wygrać. Upolowałem 4 t-shirty. Regulaminowa wartość jednej takiej szałowej koszulki to ok. 80zł. CO??? Ze złota one nie są i nie wiem skąd ta liczba. Jakość jest jednak bardzo dobra. Do każdej paczki dostałem spersonalizowany liścik, o następującej treści:

Drogi Jakubie! Jak to pięknie brzmi...

A teraz (fanfary proszę!) moje zwycięskie projekty:




Taaaadaaam! Niektóre z nich mają jeszcze nadruki z drugiej strony (może to podbiło cenę do 80zł?) ale ciężko je przedstawić na zdjęciu, żeby oddawały tą  oridżinalność każdej z nich. Chyba powoli przestanę kupować jakiekolwiek T-shirty... Mam ich coraz więcej ;P

No to co... Dzisiaj planuję wysłać kilka maili. Może coś dostanę jeszcze przed 2015. A teraz życzę Wam radosnych świąt, wielu paczek w nowym roku (to już chyba zboczenie zawodowe :D) i czego sobie życzycie! Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .