niedziela, 28 grudnia 2014

Podsumowanie roku 2014 na blogu AllForFree!

Drodzy czytelnicy!
Rok 2014 dobiega końca. Z tej okazji przygotowałem krótki filmik, podsumowujący 12 miesięcy funkcjonowania bloga. Wyraziłem ten czas w zdjęciach i w liczbach. Pokażę Wam materiały których do tej pory nie widzieliście. Nigdy nie ujawniałem swoich prac konkursowych... a teraz to zmieniam ;)
Miłego seansu!



Dziękuje Wam za to, że towarzyszyliście mi przez tyle czasu. Czytaliście te moje wypociny i razem ze mną przeżywaliście wewnętrznie każdy zbity kubek. Dziękuje za komentarze, których napisaliśmy wspólnie 377! Bardzo się z tego wszystkiego cieszę! Dziękuje Wam za wsparcie w konkursie Tymbarka. Oddaliście na mój filmik masę głosów! Co prawda nie wygrałem wtedy nawet kapsla od butelki, ale zyskałem wiernych czytelników! Przed Nami nowy, 2015 rok. Nowe konkursy, nowe wyzwania... Nowe paczki! Tego Wam serdecznie życzę! Do napisania, drodzy kompani!


3 komentarze:

  1. Gratuluję serdecznie! Świetny filmik - bardzo fajne podsumowanie roku. Jak na 12 miesięcy kolekcjonowania, w których miałeś trzy miesiące przerwy na blogu, to rewelacyjny wynik. Na Nowy Rok życzę Ci jeszcze więcej przesyłek i współprac niż dotychczas, niech kolekcja się powiększa! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej , gratuluje :) Zycze Ci jeszcze wyzszych wynikow :) Wiem meczaca jestem ale potrzebuje Twojej pomocy jeszcze troszke wiec napisalam do Ciebie maila :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo i gratuluję! :) Filmik bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .