piątek, 31 stycznia 2014

Czwartek, czyli prezenty od gminy Wielkie Oczy

W czwartek otrzymałem przesyłkę od gminy Wielkie Oczy.  Wyciągnąłem z koperty dwa katalogi. Zawiodłem się. Ale dzisiaj, gdy robiłem zdjęcie wypadła jeszcze przypinka czy coś w tym stylu :) Pisałem na ten adres.  A co u Was?

Zapomniałbym, przecież to nie wszystko. W małej szarej kopercie otrzymałem też (werble, proszę) foldery od Tucholskiego Parku Krajobrazowego !
Jeden z nich jest naprawdę ładnie wydany. Możecie napisać na adres edukacja@tuchpark.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .