wtorek, 17 marca 2015

Ta... SUPER NAGRODA!

Hej.
Dawno mnie tu nie było, bo nie miałem czasu. Który ja raz się tak tłumaczę??? Kto by to zliczył. No to drugi powód: nie chciało mi się pisać o ulotkach :P Ale dzisiaj opiszę nagrody, które ostatnimi czasy do mnie dotarły.

1. Pamiętacie post w którym miałem TAKI DOBRY HUMOREK? :) Wygrałem wtedy smartfona o wartości +/ -  400zł!!! A było to tak:

PLUSH (ta oferta plusa z Miśkiem z reklamach :D ) ogłosił konkurs na FB. Z okazji Walentynek trzeba było wyznać MIŁOŚĆ DO PLUSHA. No i nakręciłem filmik. Jako jedyny z około 140 zgłoszeń nadesłałem filmik. Chyba im się spodobało, bo przyznany mi smartfon był nagrodą specjalną ;) Miały być tylko gadżety za 1 miejsce, a przyznano 10 miejsc. (1 - smartfon i gadżety, 9-10 gadżety). Tak się zastanawiam, pokazać Wam ten filmik, czy też nie... A, prędzej czy później sami go wyszperacie na moim Kanale YouTube :P LOOKnijcie poniżej:



Razem z gadżetami i ze smartfonem dostałem też... jeszcze jedną porcyjkę gadżetów za inny konkurs. Trzeba było zrobić sobie zimową fotkę. 
A nagrody? O tu: (Z dwóch konkursów jednocześnie)
  • 2 koszulki Męskie w rozm. L
  • 8 paczek chusteczek
  • 2 czapki
  • 2 smycze
  • Samsung Galaxy Core

No i jeszcze jedna sprawa... Bo jakiś tydzień po odebraniu paczki wygrałem jeszcze jeden konkurs Plusha :D
Dostałem:
  • 2 czapki
  • 2 paczki chusteczek
  • 2 startery
  • smycz
  • Superowyyy kubek termiczny!

Tak myślę, czy coś jeszcze z nagród... Jedno. Słuchawki z niszczpryszcz.pl
Gdzieś mi się zapodziały... Ale na razie mam tylko takie zdjęcie:

 Jakość jest fatalna. Wręcz boję się ich używać, bo zniszczą mi gniazdo mini-jack.
W takim razie żegnam Was! Do napisania. Przygotuję (postaram się) jutro dla Was post o Formularzu kontaktowym. To, co czasami do mnie wypisujecie przechodzi moją wyobraźnię :P
 

2 komentarze:

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .