czwartek, 5 marca 2015

Paczki są... czasu nie ma.

Hejka.
Dzisiaj bardzo szybki pościk ;)

Pokażę Wam tylko co dostałem:
  1. Tradycyjnie - knorr :)
  1.  EverydayMe (chyba tak to się nazywa)
 3. Tajemnica ^^ Zapraszam do wymiany
  • 4 długopisy
  • 5 smyczy
  • 4 plakietki
  • reklamówka
  • 10 balonów
  • 3 magnesy
  • 1 wielka naklejka
4.Ciechanów
  • notesik
  • mapka
5. Tu też nie powiem :)
 
 6.Klub GAJA
  • 3 naklejki
  • duuuużo folderów
  • 3 zakładki
  • magnes
 7.Nowe  Miasto
  • smycz
  • długopis
  • foldery
  • pocztówka
  • mapka

Nie mam czasu się rozpisywać... Jutro jakiś szkolny apel. Mam swoje "5 minut" na scenie i jakieś 60 minut przy laptopie. Jakieś dźwięki, piosenki, mikrofony, wzmacniacze... Bleee. Z prostej sprawy, jak widać, można zrobić skomplikowaną :D

Zakupiłem sobie ostatnio nowy telefonik! LG G3s. Co sądzicie o zdjęciach?  Bo to właśnie nim je zrobiłem ;)

UWAGA! Kilka osób ostatnio pisało do mnie przez formularz w sprawie konkursów  w RMF FM, w sprawie gadżetów na nagrody i coś jeszcze. Odpiszę Wam w sobotę, dobrze? Przepraszam, że tak długo!

Do napisania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .