wtorek, 24 lutego 2015

GŁOSOWANIE RMF FM. Mogę na Was liczyć?

Hejka!
Znacie mnie dosyć dobrze. Wiecie, że mam fisia na punkcie RMF FM. Jest tam organizowany cykl "Fakty z Twojego Miasta". Zgłosiłem do nich mój Żagań. Mamy dosyć duże szanse ;) Urząd miast już zaczyna zamieszanie i promuje głosowanie! Mogę Was prosić o głosy?

Kliknijcie w obrazek i oddajcie głos na ŻAGAŃ. Będę wdzięczny ;)

http://www.rmf24.pl/tylko-w-rmf24/fakty-z-twojego-miasta/news-twoje-miasto-w-faktach-rmf-fm-ty-decydujesz-dokad-pojedziemy,nId,1677702



A teraz przesyłki:
Dzisiaj dostałem 3 urzędowe:
Niestety pierwsze 2 to tylko papier :( Ulotki mi niepotrzebne, ale pocztówki z miłą chęcią przygarnę!
1.
 2.
 3. Dziękuję za adres Arturowi! Dostałem:
  • masę ulotek
  • mapkę powiatu
  • teczkę
  • woreczek płócienny
  • torba
  • stojaczek na wizytówki - elegancki ^^

Dzisiaj to na tyle! Jeszcze raz proszę Was o głosy na moje miasto w imieniu swoim i mieszkańców!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .