środa, 5 marca 2014

Przesyłka z poniedziałku i ... lipa :(

Moi drodzy: ostatnio nie mam praktycznie wcale czasu wolnego. Mam już dosyć tego tygodnia, jakoś tak mi się dłuży. Niestety dzisiaj i wczoraj nic nie dostałem. Przyszedł co prawda rachunek PGNiG, ale to się chyba nie zalicza. Zobaczcie co było w poniedziałek:

Od zeszłego poniedziałku czekam na fajnie zapowiadającą się przesyłkę. Odpowiedź na maila otrzymałem po ponad miesiącu i paczuszka miała zostać wysłana w środę (również zeszłą). To chyba na tyle. Wybaczcie moją nieobecność :(

PS Tworzę właśnie taki dłuższy post, może w piątek sobie poczytacie :P

PS 2 Jak myślicie do kogo w tym miesiącu będę pisał listy? Do jakiej branży? Może zgadniecie? Podpowiem że naftownictwo i operatorzy telefonii komórkowych już byli. Pa pa :)

3 komentarze:

  1. U mnie w tym tygodniu same współprace :) I czekam na wygrane koszulki z tymbarka i pendrive z rodziny&kariery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rachunki to zmora dla każdego kto codziennie biega do skrzynki z nadzieją, że coś w niej ujrzy :)
    Chętnie poczytam dłuższy post :) Co do listów... hmmm... Może teraz o telewizje zaczepisz? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uhhh...rachunki ;/ A dłuższego posta z chęcią poczytam :D
    Przy okazji zapraszam na małe rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .