czwartek, 27 marca 2014

Tylko jedna mała koperta i konkurs + klamka :D

Zacznijmy od ... zapalniczek.  Chciałem Was dzisiaj zaprosić, tak jak to już wielu bloggerów uczyniło, do konkursu organizowanego przez firmę HERMES. Zobaczcie o co chodzi:


Z okazji uruchomienia nowej wersji strony internetowej oraz  debiutu na Facebook’u, przygotowano mały konkurs, w którym do wygrania jest 5  oryginalnych zapalniczek marki Pierre Cardin! 


Zapalniczki Pierre Cardin należą do najbardziej pożądanych marek zapalniczek na świecie, a ich ceny rynkowe wahają się od 60 do nawet 200 złotych!
  1. Po pierwsze, dołącz do grona naszych fanów na Facebooku: facebook.com/zapalniczkihermes
  2. Po drugie, polub naszą nową stronę  – www.zapalniczka.com.pl – na Facebook’u lub w Google+ (przyciski znajdują się u góry strony, w panelu po lewej stronie)
  3. Po trzecie, wyślij maila zatytułowanego „Konkurs” na adres mcygan1991@gmail.com. W mailu uzasadnij, dlaczego zapalniczka Pierre Cardin powinna trafić właśnie do Ciebie.
Najlepsze uzasadnienia nagrodzone będą zapalniczką Pierre Cardin, wysłaną pocztą. Maile można wysyłać  od 31 marca do 11 maja 2014 roku.


Chyba warto wziąć udział. Jeszcze nigdy nie wygrałem zapalniczki. Według mnie jest o bardzo fajna nagroda.  Jeżeli zapalniczka Was nie interesuje, walczcie o pudełko :)

A teraz o klamce... Zaraz, zaraz - jakiej klamce? No tej z autobusu. Pisałem kiedyś co nieco o tym i obiecałem zdjęcie, więc proszę :


I na koniec najważniejsze - koperta. Co tu się rozpisywać, z Niemiec, ale tylko foldery. Może jutro będzie kilka rzeczy, bo w poniedziałek były 2 pozytywy (ponoć wysłali w ten sam dzień) i jedno wysłane we wtorek (chociaż chyba przeceniam pocztę polską - w 3 dni nic nie zdziałają). Jest też pozytywna odpowiedź z Niemiec - może coś ciekawego... No cóż kończę posta. Do jutra :) Przypominam o konkursie   !


2 komentarze:

  1. Na foldery nie mamy wpływu, ale i tak gratuluję bo u mnie znów pusto :)
    A klamkę znam :D W dzieciństwie dużo takich autobusów widziałem, a jeszcze w tamtym roku w jednym z taką klamką siedziałem :)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .