środa, 6 sierpnia 2014

Kurier i mała paczka. Tajemnica awizo rozwiązana!

Witajcie!
Dzisiaj dostałem naprawdę fajną przesyłkę od kuriera. Jej wymiary to około 20x20x5 ale zawartość jest świetna! (Musiałem zmienić tło, bo zdjęcie nie wyszło poprawnie)
  • długopis
  • mała miarka
  • zapalniczka
  • koszulka L

Myślałem że dobra się wyczerpały, ale listonosz dodał jeszcze małą kopertę:
  • smycz
  • długopis

  •  
I na koniec, najlepsze!
Wczorajsza zagadka, która sprawia mi tyle wątpliwości i napełniła ciekawością.
Już się ucieszyłem na poczcie, kiedy zobaczyłem karton. Tym bardziej się ucieszyłem, kiedy nie przeszedł przez okienko listowe. Jeszce bardziej się ucieszyłem, widząc wagę 780 gram! Gdy zobaczyłem logo firmy to już był raj :)

Dostałem:
  • kubek
  • czapkę
  • długopis
  • miarkę
  • 2 płyty
  • smycz
  • 3 breloki

Takich łowów dawno nie było!  Tyle fajnych gadżetów w jeden dzień.

Raz się uda, a raz nie. Ciekawe co tam jutro... Dzisiaj mi się śnił mój listonosz, który miał urlop. Nie dostałem ani jednej przesyłki przez 2 tygodnie! Później, gdy wrócił z urlopu przyniósł mi ponad 3p0 kopert :D Psychika mi się psuje od tych paczek.

Do jutra!

4 komentarze:

  1. Gratki :) super paki,a podzielisz sie namiarami kolego?

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :D Tę drugą poznaję chyba... Tak patrząc po breloku, czapce i długopisie to chyba było "L" ;)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .