wtorek, 5 sierpnia 2014

Poniedziałek...

Siemka!
Dzisiaj najpierw pokażę Wam moje paczki z poniedziałku, a moje wywody później.
Wczoraj dostałem dwie koperty. Czekałem, czekałem i czekałem, ale do 13:00 nie widziałem w okolicy listonosza, więc wyszedłem do skrzynki. Od dawna siedziały tam 2 koperty. Coś mi tu nie pasowało, a dzisiaj to się potwierdza (chyba), ale o tym później.
1. Paczka od Instytutu... a nie, nie tak szybko :) Chętnie się wymienię adresem
W środku były dwa długopisy i smycz.
 W drugiej kopercie, choć miała rozmiar C... Nigdy nie zapamiętam tych rozmiarów! Była większa od kartki A4, a w środku tylko płaskie gadżety :)
-odblask serduszko
-fajna zakładka
-magnes

I teraz wywody...

Dzisiaj byłem już sprytniejszy niż wczoraj :) Wstałem O 9:30 i sprawdziłem skrzynkę, w której było awizo :P No tego się nie spodziewałem :( Zwykle przychodził o 11:00-12:00... Jutro wstanę o 8:00 (wcześniej chyba nie trzeba) i zasiądę w na tyle dogodnym miejscu, w którym nie będzie za gorąco, będzie wygodnie, a skrzynka znajdzie się w polu widzenia.

No dobra, ale co dalej z tym awizo. Było tak... brudne i pogniecione, że zapragnąłem e-awiza. Nie wspominam już nawet o precyzji wypełnienia... albo wspomnę. W polu masa paczki, data zostawienia zawiadomienia, nadawca itp. nie ma nic. W sumie było tak zawsze. Ciekawy jest też numer paczki. Po wpisaniu do lokalizatora przesyłek na stronie WWW poczty polskiej (celowo z małych liter) dowiaduję się ciekawych rzeczy:
  • Rodzaj przesyłki: List wartościowy ekonomiczny
  • Oczekiwanie przesyłki do odbioru Wplacówce 2014-07-24 08:07 UP Chocianów 1



     
     
Chocianów to jakieś... 54 kilometry ode mnie, chyba pojadę :D Chyba że wybiorę oddział w moim mieście, jak to ktoś wypisał na awizie (tak to się odmienia?)

I to wszystko spowodowa... Jeszcze jedno. Na jakiej zasadzie wystawia się awizo na "paczkę pocztową"? Paczka o niestandardowym wymiarze i kształcie  (czy jak tam się to nazywa) czy polecona przesyłka - to rozumiem. Ale zwykła? Chyba, że za potwierdzeniem odbioru. Jutro się przekonam, co jest takie ważne, ze muszę lecieć na pocztę po to cudeńko.

I to wszystko spowodowało, że jutro przy okazji dostarczę na pocztę wniosek o e-awizo. Może ono będzie bardziej szczegółowe i poprawne. No i raczej czyste :D. Zapiszę się na powiadomienia SMS-owe.

A jak wasze zdobycze :) ? Coś ciekawego?

PS Dostałem w poniedziałek pozytywną odpowiedź z jednej firmy. Cieszą się, że będę lansował ich markę :D Jeśli będą to skarpetki z logo, to z pewnością założę je do sandałów i pójdę w świat!




4 komentarze:

  1. Skarpetki do sandałów... To przy okazji Polskę promujesz? :P
    Myślałem o e-awizo, ale poczytałem kilka komentarzy o tym. E-awizo jest wystawiane... uwaga.. następnego dnia :) I dopiero następnego dnia dostajesz powiadomienie, że od wczoraj coś na Ciebie czeka. Do swojej poczty mam najwyżej 400 metrów, więc jednak pozostanę przy standardowym powiadomieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem Polakiem, więc działam :D

      A to ciekawostka o e-awizo, której nie wiedziałem. U mnie jest tylko taki jeden szczegół, że i tak nie mogę odebrać paczki w dniu zostawienia zawiadomienia. Dopiero w następny dzień. Ale dzięki za "info", muszę dopytać :)

      Usuń
    2. Ja mogę po godzinie 16 odebrać już :) Czasem tylko dłużej poczekam, gdy akurat było więcej przesyłek i nie wpisali wszystkiego w system.

      Usuń
  2. Gratki :) ja Paweł dalej nie mam :)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .