poniedziałek, 10 listopada 2014

Na początek jedna.

Cześć!
Wczoraj wysłałem 70 maili. Dzisiaj 3. Dokopałem się do fajnego źródła adresów (tajemnica
☺)

Dzisiaj dostałem 1 przesyłkę! Tak wiem... szaleję! Optymista powie, że to błyskawiczny odzew na wysłane wczoraj maile :) Czemu by nie... ale na pewno nie z Pocztą Polską. Jest to paczka w odpowiedzi na prośbę z, uwaga, 29 Lipca 2014 roku. Ta zawrotna szybkość!

Taki mały bonus dzisiaj - pierwsza paczucha od dawna, więc logo nie zakrywam!
  • odblask
  • brelok
  • długopis
  • karteczki samoprzylepne
  • smyczka z identyfikatorem! (a właściwie miejscem na niego)
W mojej międzyplanetarnej przestrzeni dyskowej wygrzebałem jeszcze jakieś sierpniowe zdjęcie, którego chyba nie publikowałem:

Niezbyt wielka przesyłka, ale METALOWY znaczy najlepszy!

Macie może jakieś namiary na współpracę? Każde przyjmę :D Jeśli tak, to znacie mojego maila... albo jak wolicie jest też formularz.

Do napisania!

3 komentarze:

  1. Jedna, ale za to bardzo fajna ;) Gratuluję. U mnie też dzisiaj tylko jedna i na dodatek nie dotarła w całości... szczegóły w dzisiejszym wpisie, zapraszam i pozdrawiam: http://gadzeciarz.cba.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie dzisiaj :D Metalowe długopisy są więc przesyłkę można uznać za udaną :D Gratuluję :) U mnie dziś tylko jedna zagraniczna z folderem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka ludzie
    W internecie całkiem przypadkowo wpadłam na Twój blog o zbieraniu gadżetów i bardzo mi się ten pomysł spodobał , ale (zawsze jakieś musi być) prosiłabym osoby które są już w tym doświadczone o maile do firm do jakich piszą, jak piszą itd Mam nadzieję ,ze ktos wesprze żółtodzioba Moj mail to mariamagdalena18@gazeta.pl :D

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .