wtorek, 4 listopada 2014

Reaktywacja!

Hejka!

Pierwszy post od... trzech miesięcy :O Tęskniliście?
Coś zabrakło motywacji do pisania i takie tam... Nie wiem jak przetrwałem tak długo - NIE BYŁO ŻADNEJ PRZESYŁKI Z GADŻETAMI  :( Od tego tygodnia zacznę dodawać posty!
Ale  żeby nie było za nudno, to coś tam znowu wygrałem :D

(Tu niżej jest, jeśli dobrze pamiętam, 16 koszulek) Spodziewałem się takiej ilości koszulek, ale liczyłem na różne wzory... Męskie są tylko czerwone a damskie białe.
 Jeśli chodzi o soczki poniżej, to 1 zaginał u kuriera... Jakoś to muszę przeżyć ;D


Kronopol po dobroci nie wysłał, to wygrałem! Jak mam podłogi z Kronopolu to gadżety też muszą być. Pendrive ma (fanfary!) 8 GB!
 


Dzisiaj wybrałem się na pocztę... Spędziłem tam tylko 31 minut...Z zegarkiem w ręce. Ale przynajmniej szpanersko odebrałem przesyłkę moim E-awizo! Można? Można. A  apropo e-awizo... We wrześniu (za sprawą paczki z kronopolu) naszła mnie ochotka na małą aferę na poczcie, ale nie wyszło :( Rozchodziło się o zawiadomienie SMS, a właściwie jego brak. Wiedzieliście, że E-awizo działa tylko na przesyłki a nie na PACZKI ?! A dzisiaj odebrałem jakąś płytę... Muszę znaleźć kogoś kto ją chętnie zaadoptuje...


No to co... Koniec posta.

Do najbliższych paczek!

PS W kolejnym poście pokażę jeszcze OFICJALNĄ PIŁKĘ FIVB za 50zł (oczywiście wygraną),
próbkę YODEYMA (wszyscy mają, mam i ja), kolejne gadżety z PLUSA, startery PLUSH'a na kartę i mapę od premiera! Ma się znajomości...

6 komentarzy:

  1. No siema :D Też planuję wróóócić :D Ejj, dam mi te koszulke! haha :P

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne koszulki! gdzie wygrałeś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Swoją drogą pochodzenie tych koszulek jest dosyć ciekawe, więc będzie dzisiaj wzmianka w nowym poście :D Na razie zdradzę, że był to konkurs Tic-Tac'a z okazji MŚ w piłce siatkowej mężczyzn.

      Usuń
  3. Fajne koszulki ,też by taką z chęcią przyjął.U mnie ostatnio fajne rzeczy przyszły.zapraszam do nas na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. No nareszcie :D Czekałem i zastanawiałem się kiedy będzie powrót :D
    Świetne wygrane. Chyba trzeba mieć więcej czasu niż ja mam żeby zajmować się tyloma konkursami ;)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .