poniedziałek, 28 lipca 2014

Dobra, już działa. 2 fajne paczki.

Cześć.
Fatum minęło, komputer działa, Internet też. Pisząc ostatniego posta byłem taki roztargniony...
Marudziłem na temat mojego komputerka i pomieszałem wszystko. Zepsuł się, ale nie chodziło o brak polskich znaków :D Zapomniałem dodać, że to w tablecie nie było polskich znaków, ale to już rozwiązane. Zrobiłem podobnie, jak poradził Paweł. Dzięki :P

Jak się więc zepsuł? Po prostu się wyłączył w czwartek i przez ponad 24 h odpoczywał, a dopiero w sobotę udało mi się go włączyć. Dalej nie Wiem o co chodziło :)

W niedzielę  chciałem pisać na blogu, to jak na złość nie było Internetu. Dzisiaj problem rozwiązano :) Przekaźnik został uszkodzony podczas burzy w piątek, a  jako że nie miałem "kompa" nawet nie zauważyłem, bo na telefonie raz był sygnał, a raz nie... Długo by tłumaczyć. Dzisiaj pokażę Wam przesyłki z ubiegłego tygodnia i dzisiejsze.

W tamten poniedziałek dostałem bransoletkę z konkursu, ale ta nie przypadła mi do gustu.

W środę dostałem kubek od Ceneo.pl Bardzo fajny nowy kształt!

W czwartek listonosz dostarczył sporą paczkę gadżetów, chętnie się wymienię adresem!
Paczka zawierała:
  • 2 zakładki magnetyczne
  • 2 przypinki: 75 POWSTANIA POLSKIEGO PAŃSTWA PODZIEMNEGO I KATYŃ 1940
  • materiałowa torba
  • smycz
  • notes A5
  • długopis
  •  folder "Rotmistrz Witold Pilecki"
Dzisiaj równie fajna przesyłka, także na wymianę adresów :)
  • długopis
  • papierowy długopis, pierwszy taki w mojej kolekcji
  • ołówek
  • gruby notes A4
  •  "Chusto-Apaszkę"
No i w ten sposób doszliśmy do końca moich zdobyczy :)
Przydałaby mi się jakaś współpraca - macie jakiś pomysł? Będę wdzięczny!

PS Są na facebooku dwa fajne konkursy:
Jeden na profilu Nocowanie.pl,a drugi na profilu Agito.pl

Do napisania!

5 komentarzy:

  1. super przesyłki:) najbardziej podoba mi się 3 (związana jest z moimi zainteresowaniami) :)
    Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję a bransoletka fajna jest

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma sprawy :D Codziennie ponad 8 godzin przy komputerze swoje robi :P
    Gratuluję przesyłek :) Ta trzecia fajna. Przypomniało mi to, że mam się odezwać w jedno miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki :)
    Pisz Pawle, pisz! Może trzeba też w innych miastach pójść tym tropem...

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .