czwartek, 31 lipca 2014

Nagrody!

Hejka,
Dzisiaj przed 10:00 obudził mnie kurier. Dostałem bardzo dużą paczkę, która była nagrodą w konkursie Nocowanie.pl. Nagrody są świetne! Dziękuję za nie bardzo. Tematem prac konkursowych było "Lato z Nocowanie.pl". Zgłosiłem jedną pracę jako ja, oraz jedną jako moja mama. Mamina wygrała :)


To co lubimy najbardziej, czyli gadżety:
  • smycz
  • długopis
  • 2 notesiki samoprzylepne
  • pomadka
  • piłka plażowa
  • czapka
  • wspaniały i duży parasol plażowy ( na drugim zdjęciu) 


I druga część zestawu, czyli kosmetyki letnie LIRENE.


Bardzo fajne nagrody, chyba NAJLEPSZE JAKIE DOTĄD DOSTAŁEM.

Przesyłek gadżetowych brak :( A tak liczyłem na paczuszki.. No cóż.

Dostałem wczoraj jeszcze jedną niespodziankę od kuriera.Czy spodziewalibyście się przesyłki o godzinie 17:42? Nietypowe, prawda? Przyjechał ten sam kurier, który przywiózł mi w sobotę soczki kubuś. Wtedy nie mógł znaleźć mojego domku i teraz znów miał problem :) Grunt, że jest przesyłka. Do rzeczy : w środku była mała elegancka torebka, a w niej, tu cytat z opakowania, "ORYGINALNE HOLENDERSKIE WAFELKI"


Dostałem je od 24/7 Communication. Jest to nagroda z konkursu typu "Kto pierwszy ten lepszy", na Fb. Co u Was? Macie jakieś gadżety?
Bye bye!

4 komentarze:

  1. Te wafelki są świetne! Siostra jest w Holandii i jak przyjeżdża to przywozi kilkanaście paczek. Dobrze, że są sycące bo można je od razu zjeść samemu :D Nagrody świetne. Parasol bardzo przydatny na upały :)

    U mnie brak odpowiedzi z Krakowa. Może niezapowiedziane jakieś będą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce też można je kupić, choć pewnie drożej. Jedna paczka kosztuje 12 zl... Jak dla mnie bardzo dużo jak za 8 szt. Jeśli chcesz link, podam później :)

      Dziękuję, parasol już wbity w ogródku!

      Usuń
  2. Gratuluję wygranej:)
    A takie wafelki bardzo lubię- fajnie gdy nadzienie się rozpłynie;) (bo to chyba takie jak mam na myśli..)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .