środa, 16 lipca 2014

Witajcie! Co zdobyłem, co dostałem :)





Witajcie :) Wróciłem wczoraj z wczasów. 16 dni nad morzem... Tylko dotykowe ekrany! Czuję się teraz przy klawiaturze jak kosmita. Jak to działa?! Wybaczcie, jeśli będę jakieś literówki. Co u mnie...


Pierwsze 6 dni spędzone w hotelu. Baseniki, szwedzki stół z pysznym jedzonkiem. Lubię sobie podjeść :D W radiu słyszałem wypowiedź jednej pani, na temat "Po czym poznać Polaka za granicą?". Brzmiała "ŻRĄ JAKBY NIGDY NIC NIE JEDLI" - spodobało mi się, hehe.
Trzeciego dnia przypomniało mi się, co miałem zrobić. Załatwić gadżety! Kilka osób, kilka przejażdżek windą i ... są. Nawet fajne zdobycze. PS Pisałem też do nich w lutym, ale nie odpowiedzieli i nie wysłali nic, więc chyba nie ma sensu wysyłać dalej.







Mimo, że miałem ze sobą takie fajne gifty tęskniłem do domku, bo odbierałem telefony, czego to nie dostałem.
Halo Kuba! Jakaś paczka do Ciebie wypchana.
A skąd?
Z Poznania.

Wiecie jakie gadżety ma Poznań? W grafice google znajdziecie. Kubki, koszulki itp.
Przyjechałem, otwieram kopertę. Wysypuję broszurę "Na rzecz Warty". Szukam dalej. Coś utknęło chyba. Wkładam rękę i ... nie ma. Nic więcej :( Ale wypchana była, bo na siłę wciśnięte do koperty i nie wiele mniejsze od niej samej. Ale były też inne przesyłki, które wywołują tzw. ZACIESZ na twarzy. I Like it!
 Koszulki wygrane w konkursie Polskiej Żeglugi. Tak, wiem - pomyślicie teraz "Znowu coś wygrał, nudny się robi" Mam nadzieję, że jeszcze ze mną wytrzymacie, bo już czekam na następną nagrodę. Tym razem drobną.

 
 A tu gadżecik :) Koszulka od rady.... Zapraszam na wymianę! Jeszcze dzisiaj kilka osób dostanie ten adresik na wymianę, więc czekajcie.


Taadaam! Teraz nagrody z Plusa, wygrane w kwietniu. Tak, 3 miesiące temu. Szybko przysłali....

I na koniec nagroda Lipton. To zaległe okulary, które, tu cytat,
zawieruszyły się na poczcie.
 Poniżej pokazuję 2 pary.


Idę chyba spać. Jak dostanę jutro przesyłki (ewentualnie przesyłkĘ) to wypiszę takie "smaczki" z wakacji. Dobranoc, choć noc jeszcze młoda :P

PS Ile postów ma do nadrobienia na blogach? Pawle, Arturze, Moniko, Wojtku... Długo by tak wymieniać naszą społeczność z wykształconą półkulą odpowiadającą za masowe wysyłanie maili :D

1 komentarz:

  1. No on :) Ładnie :) Gratuluję :) Na blogi wpadaj, ale nie na raz czytaj wszystko bo Cię głowa rozboli :D Rozłóż to w czasie :D

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .