wtorek, 29 lipca 2014

No bierz ten kredyt!

Dobry wieczór!
Dostaliście dzisiaj jakieś przesyłki? Może ulotki? Nie bez powodu pytam :D
Obserwowałem dzisiaj rano skrzynkę robiąc sobie śniadaniowe kanapki. Wydawało mi się, że listonosz do mnie przyjeżdża a zawsze po 12. Dzisiaj był jednak o 10. Wyprawa do skrzynki i rozczarowanie! Po co przyjechał ten listonosz, skoro nic nie ma! Sprawdzę jeszcze tubę na gazety... O ulotka:

KREDYT NA WAKACJE, jak to opisano na drugiej stronie. Nie no... Listonosz i taki badziew !?
No cóż... Lipa i tyle.

Dostałem jednak dzisiaj 4 pozytywne odpowiedzi od firm! Dziki szał mnie ogarnął :D
Czekam z niecierpliwością na paczki.

Dostałem też maila z powiadomieniem o wygranej! Ciekawe, czy zgadniecie gdzie i co wygrałem. Mała podpowiedź:

Oczywiście zamazane :)

Dobrej nocki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .