czwartek, 24 lipca 2014

Serio !?

Hej,
Dostaem dzisiaj super paczke. I z pozytywow to tyle. Nawet polskich znakow nie mam w zdaniach... Chiaem zjesc sobie kanapeczki na kolacje i wrzucic post na bloga, tylko pytam jak!?

Zesputy komputer... Maszyna za 3200 PLN, apo 20 miesiacach nawala. Porazka... Nie wiem kiedy to sié zmieni, bo sam raczej nic z tym nie zrobie. Probowalem czego mogklem i lipa.
 Streszcze tylko co dzisiaj dostalem: notes A5, dugopis, torba na zakupy, 2 przypinki, 2 zakladki magnetyczne, folder, smycz. W tym tygodniu jeszcze tylko kubek ceneo i badziewna bransoletka z konkursu.

Mialem wysylac tyle maili... Spadlo jakies fatum. Wszystko sie psuje. Laptop, stacjonarny.Do napisania...Mam nadzieje.









2 komentarze:

  1. tez jak mi się zepsuł laptop to padło wszystko momentalnie, więc znam twój ból ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawdź ustawienia języka klawiatury jeśli wszystko tam ok to mogą być inne przyczyny. Jeśli tylko w przeglądarce to masz to już wiadomo czego wina ;) Najpierw jednak trzeba spojrzeć na ustawienia. To, że maszyna ma 20 miesięcy nic nie znaczy ;) Trzeba co jakiś czas zrobić jej "przegląd" i usunąć zbędne pliki, zrobić ogólny porządek. Polecam program Odkurzacz, albo CCleaner. Zbędne pliki wywalić, poprawić błędy rejestru i może coś się ruszy.

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .