wtorek, 3 czerwca 2014

Kilka nagród + gadżecik

Dzień dobry. Co u Was? Wróciłem niedawno do domu, zastając oczywiście pustki. Sytuację uratował na szczęście kurier i odebrane na poczcie koperty.
Zobaczcie gadżety z poniedziałku :

Teczuszka, długopis i ulotka. Chcecie namiary? Niestety nie pomogę... Szukając danych na stronie projektu natraficie na adres, którego mój stary dobry Gmail nie zna, więc to nie to. Jeśli macie pomysł, to szukajcie :)

Niżej widnieje zapewne wygrana w RMF FM. Dlaczego "zapewne " ? Nie mam bladego pojęcia, gdzie te cudeńka zdobyłem :D Jako że darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby, nie kontynuuję dalej tego tematu :) Oczywiście świetne gadżety.
 
 

Teraz wygrana Crispy Natural, za "FANA TYGODNIA". Trzy paczuszki chipsów spłaszczonych przez Pocztę P.

Na koniec bardzo fajny "upominek" od kuriera. RĘCZNIK Z BRAZILMANII. 

Jak można wyczytać w regulaminie, jego wartość wynosi około 80-90 zł więc chyba oprawię go w ramkę, żeby się nie zniszczył :D

Czekam w dalszym ciągu na klapki i koszulkę. Gdy je otrzymam, ruszą na blogu dwie nowe podstrony. Jedna prezentująca moje wygrane i druga z linkami i wskazówkami konkursowymi. 

Niedługo pojawi się artykuł dotyczący ze... A zresztą, zobaczycie sami :)

4 komentarze:

  1. Tak z ciekawości, ile cm szerokości ma smycz RMFu? 2 cm? Bo wygląda na strasznie szeroką ;)

    A tak w ogóle to super gadżety! RMF jednak najlepszy, zazdroszczę ^^

    Pozdrawiam, Artur

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)

      Smycz ma aż 2,7 cm szerokości. Jest bardzo solidna :)
      Brakuje mi jeszcze kubka i koszulki, żeby mieć chyba całą kolekcję gadżetów z RMF FM :)

      Usuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .