niedziela, 1 czerwca 2014

Podsumujmy tydzień...

Witajcie w nowym miesiącu! Mamy czerwiec, 25 dni zostało do wakacji... Przejdźmy jednak do przesyłek z piątku, a moje rozmyślania na koniec.

1.

Druga przesyłka jest od Asi z Asikowego Kącika. Jak wcześniej wspominałem, udało mi się złapać licznik i otrzymałem nagrodę. Asiu, bardzo dziękuję! Nagrody są super. Przybornik porwała siostra i trzyma w nim kredki. Chyba już nie odda :)  Muszę wywołać jakieś ładne zdjęcie ... do ramki, rzecz jasna :) Jeszcze raz Wielkie Dziękuję!


Wreszcie mogę się rozpisać... Nikt nie narzuca mi tematu, mam czas... Dzisiaj dzień Dziecka! Właśnie z tego powodu z tym postem czekałem
do dnia dzisiejszego. Miałem plany zdobyć kilka gadżetów i się udało (co prawda za pośrednictwem siostry). Moje miasto Żagań, ( Tak na marginesie - spróbujcie do nich napisać, może coś przyślą. Na moje maile - jako mieszkańca - nie reagują )
urządziło dziś "DZIEŃ DZIECKA POŁĄCZONY Z MIEJSKIM DNIEM ŻYCZLIWOŚCI"
Było kilka konkursów, piękna pogoda i różne bajery. Jestem dumny z moich zdobyczy :)
Koszulka z przodu :


Koszulka z tyłu:
Muszę przyznać, że tak małej koszulki jeszcze nie dostałem. Przeważnie noszę rozmiar M. Ta ma napisane XL i ledwo co pasuje :)
 Edit:
Zapomniałem kilku słów o koszulce. Może Was zastanawiać dlaczego "POZDRO OD RUDEGO". W Żaganiu były kręcone niektóre sceny z serialu "CZTEREJ PANCERNI I PIES". Znacie kultowy czołg "RUDY 102" ? Oprócz tego, niedawno do Żagania przybyło kilkanaście znanych z mediów Leopardów. Czołgi przybyły do mojego miasta, znanego z historii Stalagu Luft 3 i ogólnie wojska. Miasto jest siedzibą 11 Dywizji Lubuskiej Kawalerii Pancernej i kilku innych jednostek. Nawiązuje to też do koloru włosów burmistrza, który jak się okazuje ma do siebie duży dystans :)

Do tego długopis :

W tym tygodniu dostałem 11 przesyłek. Fajnie :) Wysłałem około 140 maili, w tym kilkanaście do
urzędów, więc paczki powinny być. Czekam.

Do poniedziałku !


7 komentarzy:

  1. To prawda :) Przeczytajcie jeszcze małą wzmiankę w poście, która wyjaśni trochę zwrot "POZDRO OD RUDEGO :) "

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne :D Gratuluję zdobyczy :) U mnie z tygodnia na tydzień coraz mniej przesyłek, ale może coś się ruszy. Do urzędów na razie nie piszę i też omijam firmy czy urząd w moim mieście. Nie sądzę, żeby chcieli coś wysłać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję przesyłek są super a w szczególności koszulka :)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .