piątek, 27 czerwca 2014

Ogarniam tymbarkowy szał. 2 przesyłki.

Wakacje !!!
Witajcie po kilku dniach przerwy z mojej strony. Nie miałem czasu pisać postów, bo byłem zamieszany w Tymbarkowym Konkursie :) Mam nadzieję, że wiecie o co chodzi, a jeśli nie - to głosujcie:

https://www.tymbarkody.pl/nakrec-film/film/596

Pokażę Wam najpierw co dostałem.
Dzisiejsza przesyłka to gadżety:

Poniedziałkowa zawierała okulary od Lipton Ice Tea, które są nagrodą. Wygrałem je z konta babci. Martwi mnie jednak fakt, że nie doszły jeszcze te, wygrane z mojego konta. Pisałem dzisiaj do organizatora - mają sprawdzić dlaczego.
To, że dostałem tylko dwie przesyłki jakoś mnie nie smuci. Żyję w tym tygodniu konkursem. Głosów już prawie 600 ( :P ) Szkoda, że jest duża konkurencja...

Chciałbym kupić tablet. Od kiedy zepsuł mi się laptop brakuje mi mobilnego urządzenia. Laptopa kupię później. Na razie chcę coś małego (7'). Czy macie coś  godnego polecenia? Jeśli tak, to dobrze gdyby było dostępne w Media Markt w Zielonej Górze lub w ostateczności w Szczecinie (będę tam przejeżdżał). W Media Markt jest promocja ze świadectwami. Za moje będę miał rabat około 80 złotych. Szkoda, żeby przepadło, skoro i tak kupię. Zastanawiam się nad tym:
Tablet ASUS Fonepad 7 ME175CG-1B007A

 

 

 

Tablet ASUS Fonepad 7 ME175CG-1B007A 

 

 

 

 

Czy miał ktoś z nim kontakt? Chciałbym, żeby tablet miał 3G, WiFi, dobrą baterię i slot na kartę pamięci. Jeśli macie coś do polecenia - chętnie zerknę. 

A teraz pożegnanie. Zawieszam bloga. ...... Nie na zawsze :)  Jak mógłbym to zrobić ?! Wrócę do Was 16 lipca. Jadę do Pogorzelicy do hotelu na 6 dni, a później na 10 dni do Dziwnowa, do domków. Do zobaczyska ;)

4 komentarze:

  1. Będę dbał o to, żeby Twój filmik był nadal pierwszy :D Wczoraj mi się to udało, ale dziś już widziałem remis. Jak poświęcę godzinę to dostaniesz z 500 dodatkowych głosów :P
    Z tabletami nie mam styczności. Jakoś... Nie mam do nich zaufania. Nadal traktuję je jak zabawki i nie przemawiają do mnie.

    Udanego wypoczynku! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe czy tyle wystarczy... Na chwilę obecną dobiłem do 997 i wyprzedziłem drugi o ponad 230 głosów :D A co tam... Przekroczę granicę 1 tys głosów :P:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Też na Ciebie głosowałam ;) Fajne te okularki ;)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .