poniedziałek, 23 czerwca 2014

Ważne! Glosujemy - wielbłądy czekają ;)

Hej,
Zaczynamy nowy tydzień, a wraz z nim ja zaczynam przygodę :) Rozwiązuję zagadkę z piątku:
Z kalendarza, kartonu, 0,5 kg piasku, plasteliny i aparatu zrobiłem animację poklatkową :)


Wykonałem ponad 300 zdjęć :) Zaangażowałem w to kilka osób: kuzynka stworzyła wielbłądy, fotograf użyczył statyw, tata wykopał piasek a babcia wymyśliła tytuł. Praca zbiorowa ;)

Animację zgłosiłem do konkursu Tymbark GramoFun. Jeaaa :) Jak szaleć - to szaleć na całego.

A teraz najważniejsze:

Na filmy w tym konkursie głosuje się. Jest przyznawana nagroda min. publiczności za największą liczbę głosów, ale i inne tygodniowe i miesięczne. Szczęka mi się cieszy z tego wszystkiego :)

https://www.tymbarkody.pl/nakrec-film/film/596

Codziennie można oddać jeden głos z jednego IP czyli komputera, telefonu, tabletu. Możecie udostępniać na Facebook'u, komentować na Youtube, Like'ować i co tylko sobie życzycie...
Możecie też wstawiać banerki na bloga - będę wdzięczny :)
(Do pobrania niżej)


I link do filmu: https://www.tymbarkody.pl/nakrec-film/film/596

Mam nadzieję, że filmik spodoba się Wam, a przede wszystkim jury...
Wiadomości ze skrzynki jutro, bo muszę odebrać awizo...

Dobranoc :)
PS Dziękuję Wszystkim, którzy reklamują mnie u siebie na blogu...

6 komentarzy:

  1. Rozbawiłeś mnie tym filmikiem ;) Głos oddany :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Głosuję ile mogę i z jakiego tylko urządzenia mogę :D Z telewizora też już kliknąłem :D Jakby jeszcze kalkulator miał połączenie z internetem... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super animacja :) głos oddany i za pewne jeszcze nie jeden oddam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć nie było nas ale głos oddany :0592

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .