wtorek, 20 stycznia 2015

Chodź, pomaluj mój świat!

Na żółto i na niebiesko... Czyli RMF FM. Gadżetów za "Słowo daję!" jeszcze nie dostałem, ale przyszła bombonierka! Taaadam:


Nie byle co, bo od Wedla :) To ja idę jesć, a Wy jeszcze zobaczcie próbki od Yodemy, które dzisiaj otrzymałem.

 Dwa męskie zapaszki i dwa damskie. Ogólnie w przesyłce za "miłe dla nosa" uważam 3/5. Nie podoba mi się Damski Red i Męski ROOT.  No może się jeszcze przekonam :P

Nie tylko ja dostałem dzisiaj tą przesyłkę, więc chciałbym się Was zapytać, czy Wam też oferowano grudniową promocję ? :D

Przeczytajcie zaznaczony fragment listu:

A teraz zobaczcie datę nadania:

Tak na poprawę humoru :)

Od niedzieli leżę w łóżku. Złapałem jakieś przeziębienie, ale chyba coraz ze mną lepiej! Może te czekoladki mnie wyleczą. Do napisania!


PS Spójrzcie w zakładkę KONKURSY!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .