piątek, 30 stycznia 2015

Wczorajsze 3 paczuchy :)

Hej.

Witajcie :) Za oknami zima, śnieg przykrył mi nawet skrzynkę. Jak ja nie lubię zimy... Czapki, kurtki, śliskie chodniki. Dzisiaj niewiele brakowało do mojego bliższego spotkania z glebą :P Ja chcę lato!!!

A wracając do paczuszek... W czwartej koperty wystawały ze skrzynki! Dawno tak nie było :D Ale to tylko 3 przesyłki. Zawartość: świetna!

1.
  • Metalowy długopis
  • Fajna mapka
  • Teczka
  • Karta z pamięcią flash 8GB! Nie ma lipy :)
  • ulotka
 2.
  • 2 długopisy
  • smycz
  • 2 ołówki

3.A tu nie będę zasłaniał nadawcy :)
  • Naklejka (ogromna)
  • smycz
  • katalog
Dostałem też dzisiaj informację o nadaniu dla mnie paczki :) Czekam! A o inną musiałem się upomnieć i... no cóż - zobaczę!

Co ciekawego powiecie?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .