wtorek, 27 stycznia 2015

Dzień życzliwości... był wczoraj.

Cześć!

Wczoraj, 26 stycznia moje miasteczko, Żagań, ustanowiło sobie Dzień Życzliwości. Co z tego, że pozostali obchodzą go 21 listopada :P My mamy swoje! I z tej oto okazji, pierwsze 20 osób które ułożyło rymowankę na FB o byciu życzliwym zgarnęło prezencik! Jaki? A taki!


Co prawda nie czaję za bardzo czemu akurat łosiek stał się logo, ale jakość koszulki bardzo mnie zadowala i ogólnie konkursik uważam  za udany!

Dzisiejsza koperta była wyjątkowo płaska i skrywała tylko kilka katalogów, a jak wiecie gadżetomaniak woli konkrety!

Idę spać... Ostatnio chodziłem spać dość późno, często po północy i nic w tym właściwie złego, ale ranne rozstania z poduszeczką i ciepłym łóżeczkiem to wtedy katusze! Dobrze, że nauczyłem się spać w autobusie :D Zawsze trochę to daje...
Do napisania! A co u Was? Jakieś pozytywy, gadżety, może paczuchy wypchane po boki gadżetami?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .