środa, 21 stycznia 2015

Jakub na szczycie listy!

Witajcie!
Dzisiaj mam jakiś wyjątkowo dobry humor. Przeziębienie powoli odpuszcza. Wysłałem dzisiaj sporo maili. Przeprowadziłem małą "reformę" - do tego słowa jeszcze wrócę. Ale o co chodzi... Napisałem nowy wzór maila, który mam nadzieję przyniesie większe efekty niż staruch usunięty z poczty. Przypomniał mi się też adresat, który prosił o przypomnienie (ale zagmatwałem) w kwietniu. Może już ma te upragnione, no dobra - jakiekolwiek gadżety.

Paczek na razie nie dostałem, jak sytuacja ulegnie zmianie dam znać ;)

Ale przejdźmy do tytułu posta... Wiecie że mam siostrę? Chyba wiecie... Ale imienia chyba nie znacie. Nazywa się Lena. Tak więc BRAT JAKUB I SIOSTRA LENA. A teraz przeczytajcie dzisiejszy artykuł TVN24.PL


Pff... My jesteśmy tylko jedni w swoim rodzaju:D

Dzisiaj dokopałem się do nagrania z konkursu "Słowo daję!" Link poniżej. Jak tak tego słucham, to mam teraz tysiące pomysłów aby przedłużyć i całkowicie inaczej potoczyć losy tej rozmowy! Czemu teraz :P
http://www.rmf.fm/au/?a=wsd
Miłego dnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .