piątek, 16 stycznia 2015

Déjà vu, czyli Jakub z rządu.

Cześć! Gadżetów jak nie było, tak nie ma :( Na razie, kiedy nie mam czasu na masowe wysyłanie maili, przyjąłem nowy system, tzn. kiedy jestem już na jakiejś stronie czegokolwiek to wysyłam do nich wiadomość.

Skąd tytuł posta? Jeśli czytaliście poprzedniego, powinniście wiedzieć. Dzisiaj jadąc autobusem, na komunikat "Słowo daję" w moich słuchawkach ożywiłem się. Powiedzieli, że za chwilę odsłuchamy jak radził sobie Jakub :D I tak oto w okolicy 7:40 rano, zabrzmiałem jako wysłaniec pani premier w tysiącach samochodów, autobusów, słuchawek i głośników. Słuchał ktoś? :)

Dzisiaj udało mi się załapać na BOMBONIERKĘ RMF'u! Jeeej! Pozostaje tylko czekać...

3 komentarze:

  1. ja jeszcze spałam o tej godzinie ;D gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nie wiedziałem to bym przełączył radio na tę audycję :) Gratuluję. To ile teraz kosztuje Twój autograf? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Hahaha :D Chyba zacznę je rozsyłać, tym którzy proszą mnie o gadżety (tak jak wspomniałem post wcześniej).

      Usuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .