piątek, 20 lutego 2015

Ale mam humorek :)

Siemanko!

Jak tam leci? Dzisiaj była taka ładna pogoda. Czuję, że idzie wiosna. Wreszcie. Już mam dosyć śniegu, choć za wiele go w tym roku nie było. Skończą się kurtki, szaliki, odmarznięte uszy :P Listonosz będzie chętniej przychodził...

Mam taki wspaniały humorek. Ale o tym za chwilkę. Na razie dzisiejsza przesyłka. Choć nadeszła w porwanej do granic możliwości kopercie, praktycznie bez dwóch ścianek, było wszystko co zadeklarowano w mailu a nawet jeden gadżet więcej.

Dostałem:
  • podkładkę pod kubek
  • podkładkę pod mysz
  • notes A4
  • notes mały
  • zapach do samochodu
  • 2 magnesy
  • odblask
No, znowu wypadałoby podziękować jednej osobie za adres ;) Maciek - jesteś wielki! To już 3 paczka dzięki Tobie w tym tygodniu.

Teraz najważniejsze. Już kilka razy wspomniałem o doskonałym dzisiejszym nastroju. To za sprawą pewnej wygranej. Nie jest to 400 000 z RMF'u, a nawet nie 5 000. To nie pieniądze. Zostawię Was w niepewności. To taka moja pierwsza "większa" wygrana, która nie jest gadżetem, zgrzewką soczków albo płytą CD :D Ale wiecie co mnie cieszy jeszcze bardziej od tej nagrody? Poparcie pozostałych uczestników. Oczywiście znalazły się marudy, które obwiniają komisję, że ich nie wybrali... Ale nie o tych mowa. Dostałem kilka komentarzy pod moim adresem i pozwolę sobie jeden zacytować:
"W pełni zasłużona nagroda! Super! Najlepsze zgłoszenie w tym konkursie!"
Miło mi się zrobiło :) I nagrodę i zgłoszenie pokażę Wam jak dostanę przesyłkę. 

Aż się z radości dzisiaj na emotikonki szarpnę! A co mi tam...


Życzę miłego wieczoru ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .