czwartek, 12 lutego 2015

Ostatnie przesyłki. Lubicie pączki?

Hej,
Dzisiaj już drugi post. Jeśli jeszcze nie czytaliście o super osiągnięciu Poczty Polskiej (nie zbili mojego kubka!) przeczytajcie poprzedni wpis. Dostałem wspaniałe gadżety.

A teraz pokaże Wam co ostatnio udało mi się dostać.

Za adres dziękuję Pawłowi, ta przesyłka dzięki Tobie ;) Co prawda nie dostałem pendrive'a jak Ty, ale i tak jest fajna.
Dostałem:
  • długopis
  • odblask na rękę (taki piłkarski ^^ )
  • notesik z magnesem
  • KROKOMIERZ, lub jak kto woli PEDOMETR
Ta machina do mierzenia kroków działa, ale chyba jednak nie tak jak powinna. Średnio dodaje do licznika +1 po 6 krokach... Eee tam. Ważne że jest ;)


 Mówiłem, że w styczniu nie planuję już nic o RMF wspominać, ale mamy luty :P Dawno nic nie było. Dzisiaj dostałem z Maxxx'a   tylko smyczkę za głosowanie na przebój roku. 


I jeszcze jedna przesyłka -  z zeszłego tygodnia. 

Dostałem:
  • No właśnie - co?
Dostawałem już gadżety które ciężko określić, np. "gaśnicę" , która okazała się być bidonem :P (chyba). Ale teraz nie wiem...
Ten nietypowy gadżet to dużo (około 80) karteczek, z powierzchnią na notatki  z jednej strony. Wszystko to zamknięte w okładce zamykanej na gumową bransoletkę. Czyli notesik.

To jeszcze raz.
Dostałem:
  • Notesik ;)
  • 3 gumowe opaski na rękę
Dobra, teraz pączki. Lubicie? A może preferujecie "chrust" ? Ja lubię i to i to. Ale szczerze mówiąc... To ja dzisiaj tylko jednego zjadłem :D Ja nie umiem pożerać takich słodkości w dużych ilościach. A jak u Was? Jedliście, jecie, albo będziecie jedli je dzisiaj?

Do napisania!
 Ale się dzisiaj dla Was napisałem.... Klawiatura mnie boli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .