środa, 4 lutego 2015

Poczto... Nieładnie!

Cześć!

W tym tygodniu jeszcze nie dostałem ani jednej przesyłeczki :( A dostać powinienem. Podobno wysłano coś do mnie na początku zeszłego tygodnia... I komu tu wierzyć? W każdym razie, chciałbym Wam pokazać kopertę, a właściwie jej fragment, która ostatnio znalazła się w mojej skrzynce.

Dla niewtajemniczonych: mieszkam w ŻAGANIU.


Poczcie to najwidoczniej różnicy nie robi: dostarczyć do Żagania czy do Łagowa :D Może i zapisano to trochę podobnie, ale KOD POCZTOWY też ma chyba swoje zadanie!

Gdyby w tej kopercie był nowiutki smartfon... Ale nie, to list z ZUS'u . Tak więc jeśli nie dostaniecie jakiejś swojej przesyłki sprawdźcie okoliczne miasteczka w promieniu 120 kilometrów :D
Muszę się wybrać kiedyś i oddać to. Szkoda mi adresatki :)

Do napisania!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .