czwartek, 12 lutego 2015

Na bogato od Limdesk!

Cześć,
Dzisiaj pojawią się dwa posty. Jeden właśnie czytasz ;)
Dostałem super przesyłkę od Limdesk. Za chwilkę coś wam o nich powiem. Dziękuję serdecznie Panu Andrzejowi i Pani Natalii!

http://pl.limdesk.com/

Limdesk został uruchomiony 1 września 2014 roku.  Czym właściwie jest? To oprogramowanie, które pozwala na stworzenie prostego centrum obsługi klienta ze wszystkimi możliwymi formami komunikacji. Docelowa grupa to małe i średnie firmy a także biznesowo aktywni ludzie. Limdesk od pierwszego dnia jest oferowany w kilku językach. Od Polskiego, angielskiego, kończąc na chińskim.

Jest to jedna z usług oferowanych przez Limtel.


Screen ze strony pl.limtel.com/


Cytując kilka portali internetowych:

Widzę świetlaną przyszłość dla Limdesk.pl! A Was zapraszam na stronę: http://pl.limdesk.com/

Otrzymałem świetne gadżety:
  • koszulka
  • czapka
  • kubek
  • długopis
  • naklejka
To pierwszy kubek, który dotarł do mnie w całości! (nie licząc konkursowych kubków) Jeszcze raz dziękuję za super paczkę.
Życzę Wam miłego dnia ;)
Możliwe, że dzisiaj pojawi się jeszcze spóźniony wczorajszy post.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .