poniedziałek, 19 maja 2014

Jak dużo odpowiedzi... negatywnych, rzecz jasna.

Po tytule posta, postu... JAK TO SIĘ ODMIENIA? Nie jestem pewien co do tego, ale z całą pewnością moja skrzynka jest znowu pusta. Stwierdzam też, iż dziwnym trafem powyżej 10 gmin nie posiada materiałów promocyjnych, a jedna z firm nie dysponuje pakietem bezpłatnych upominków! Można to ująć tak, można też tak: Nic nie wyślemy. Możliwe, że już się pogubiliście w tym tekście, bo dzisiaj mam ciągle głowę w chmurach. Nie wiem za co się zabrać na początek... za to czego nie cierpię, czy za to co lubię, ale mam tego ... sporo.

Tak więc jeśli Wy też nie macie paczek, to wiedzcie, że coś się dzieje :D

GOODBYE !

Edit:
Zapomniałem o najważniejszym:
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
 

3 komentarze:

  1. Cierpliwości, na pewno coś przyjdzie ;)
    U mnie dzisiaj bardzo szczęśliwy dzień - 3 świetne przesyłki, które będę opisywał stopniowo po jednej dziennie. Zapraszam ;>
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też pusto. Myślałem, że przyjdą jakieś zebrane z poprzedniego tygodnia, ale jeszcze na nie za wcześnie... Albo już za późno :) Wszytko zależy od pracowników poczty ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje złapania licznika, wyczekuj cierpliwie:) na przesyłkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .