czwartek, 15 maja 2014

Jestem! Tradycyjnie powietrze.

Dzień dobry wszystkim. Dobijamy do końca tygodnia... Można się cieszyć. Dawno mnie tu nie było, choć nie mam za bardzo czego nadrabiać. Oczywiście poinformuję Was o tym, jak mało było...
Tak więc w 4 dni (od poniedziałku do dzisiaj) dostałem.... 1 paczuszkę. Był to zegarek z konkursu NiszczPryszcz.pl. Zostałem wyłoniony jako jedyny zwycięzca spośród  ... 12 osób :) Ciekawe czemu tak mało.


 Jakość oceńcie sami:
 Gdy już to zauważycie zobaczcie cenę.

Poza tym w skrzynce klapa. Pusto cały tydzień! Muszę napisać trochę @.
Jutro piątek... Powtarzam się

Słyszeliście o konkursie Lays?
Niektórzy się zmartwią, gdyż  potrzebny jest FB.
Nagrodami są kartony chipsów i e-karty  o wartości 300 zł.

http://lays.pl/championchips/

 Zajrzyjcie też do tego konkursu: http://vifon.pl/vifoldnazakupach/graj
To chyba na tyle... Przypomniałem sobie o mojej zaległej recenzji mydła... Przepraszam mydlarnię :) W weekend się pojawi. Do jutra ;)

5 komentarzy:

  1. Ja dostałam biały zegarek, ten jest o niebo fajniejszy :D A kupić go można w sklepach z drobiazgami za ok dyszkę :P O konkursie lays jeszcze nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałem to szczęście i admin pozwolił mi wybrać kolor :) Chyba podaruję go siostrze... W Lays'ach życzę powodzenia :)

      Usuń
  2. Ciekawy zegarek ;) Ja przyzwyczaiłem się do swojego wiekowego już z dualtimem. Nie mogę znaleźć takiego, który by mi się podobał :)
    Konkurs i znów fb... Ale i tak bym nie brał udziału bo nie jadam czipsów ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze mógłbyś powalczyć o kartę do empiku. 300 zl to dosyć dużo : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile bym książek kupił... Do tego musiałbym chyba jakąś biblioteczkę sobie sprawić bo nie wiem gdzie bym pomieścił :D

      Usuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .