wtorek, 27 maja 2014

Poniedziałek i wtorek - 7 wspaniałych paczek!

Witajcie :) Mam dzisiaj wspaniały humor! W szkole już powoli zwalniamy. Wreszcie można troszkę odpocząć. Wczoraj dostałem 2 paczki + 2 awizo. Jedno z nich było jednak bardzo ciekawe, gdyż  kryły się za nim dwie paczki :), co bardzo mi się podoba. Oprócz tego mój tata, który odbierał dziś listy polecone przyłapał pocztę na... cdn.
 Paczka nr.1 Mam dobry humor, więc nie zasłaniam logo - powinniście wiedzieć.
 -koszulka
-zapinana torba na zakupy
-2 eko-długopisy

2. Malutkie ulotki od gminy

3. Kubeczek z promocji "KUBUŚ DO GÓRY NOGAMI"

4.PŁYTA WYGRANA W RMF FM ZA WYSŁANIE SMS-A. Od poniedziałku do piątku od godziny 18:00 trwa Poplista. Codziennie zadany jest temat do wypowiedzi SMS. Te najśmieszniejsze i najciekawsze są nagradzane płytą.

 5. HARIBO - NAGRODA Z KONKURSU


KOSZULKA JEST ŚWIETNA, JAKOŚĆ MATERIAŁU SUPER. ZOBACZYMY JAK BĘDZIE Z PRANIEM :)

6. DZISIEJSZA MALUSIA KOPERTA Z UNITED STATES OF AMERICA ! WOW.
 Dawno nie dawałem adresów to dla odmiany podam :) Dodam tylko, że czekałem ponad miesiąc.

webresponse@joy.com   
Dużo naklejek + list, którego treść załączam poniżej.

Jeśli ktoś nie zna angielskiego, to wytłumaczę przesłanie tego listu. Zostałem nazwany "Sticker Collector" co oznacza kolekcjonera naklejek. Widocznie w USA tak interpretują słowo gadżety. Dostają tysiące takich próśb rocznie i "wysyłanie" takich gadżetów stało się już częścią - nazwijmy to "marketingu". Później zachęcają mnie do wielu, ale to naprawdę wielu działań na fb, które nazwę po prostu Lajknięciem :D Informują mnie też, że czas oczekiwania może wynosić 5 miesięcy, choć na szczęście w moim wypadku był krótszy .

PS NIE SPRZEDAWAJ NAKLEJEK, BO BĘDĄ PROBLEMY - UBRALI TO ŁADNIE W SŁOWA, ALE POLSKIE FIRMY NAPISAŁBY TO MNIEJ WIĘCEJ TAK.

I teraz zrobi się ciekawie. Gdy tata odbierał na poczcie listy polecone, przyłapał jedną panią na... Nie wiem jak to nazwać. Wypisała awizo NA MOJĄ PACZKĘ, która ledwo co przyszła, a następnie chciała ją odnieść na półkę tych do odebrania osobiście. Po co listonosz ma nosić paczki, skoro i tak na 99% procent nikogo nie będzie w domu ? Nie robił jednak afery, bo wiadomo, wtorek, godzina 16:30, tłok na poczcie itp. itd. Jest jeden plus ! Przynajmniej od razu dostał tą paczkę i ominie go zgłaszanie się z kolejnym awizo. Paczka jest świetna!
 -długopis z notesem
-latarka-brelok
-smycz
-opaska na rękę
 No cóż... chyba czas kończyć :)

Aaaa... zapomniałbym. Pochwalę się jeszcze wygraną na Fb na profilu mojego miasta. Zorganizowało  ono konkurs na najpiękniejsze życzenia dla mamy z wiadomej okazji. Nagród było 5, a zgłoszeń 8 - nie trudno było wygrać :)

Wygrałem świetną torbę z filcu, którą wczoraj osobiście odebrałem w urzędzie :)
Do jutra!

PS Co u Was? Kolejne tony paczek, czy też kurz w skrzynce? Mam nadzieję, że pierwsza opcja.

PS Może wymiana? Jutro odpowiem na wszystkie propozycje, a  z tego co widziałem jest już jedna.

10 komentarzy:

  1. Wow! Super :D Świetne gadżety i sporo różnego dobra. Fajne określenie "sticker collector". Pewnie dlatego, że firma zajmuje się właśnie naklejkami... Podobają mi się przesyłki :) Gratuluję! Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Firma produkuje maszyny różnego rodzaju - może wyprodukowali i taką do naklejek, kto wie... Oby tak dalej! Gdybym dostawał codziennie po 5 przesyłek, byłoby kolorowo!

      Usuń
  2. Wow, nieźle! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło mi. Ja też muszę odwiedzić Twojego bloga.

      Usuń
  4. Ale tego duuużo :D Fajnie :D

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .