czwartek, 8 maja 2014

Skorzystam z obrazka :)

Punkt pierwszy : przepraszam za długą (aż 2 dni :) nieobecność. Miałem trochę nauki. Dzisiaj, nazwijmy to "luzik" :) Wreszcie nadchodzi piątek, niby dzień jak co dzień, a tyle radości.

Co ja bym zrobił, gdyby Paweł nie podarował mi kilku obrazków...

 
W poniedziałek było kilka próbek, a od wtorku pusto. Nie wiem co się dzieje... :( Miałem tyle fajnych adresików, a tu brak odpowiedzi, brak przesyłek! Czekam na kilka nagród z różnych konkursów. Powinny przyjść 2 kubeczki, 2 koszulki, zegarek, smyczka i żelki :) To połączone 4 konkursy. Brazilmania chyba jednak na poważnie skonstruowali ten regulamin.
"Nagrody zostaną wylane najpóźniej 30 czerwca"
Może jutro będzie zegarek :) Tak słabego tygodnia chyba jeszcze nie było. Pozostaje nadzieja :D Do jutra.

Zaraz zobaczymy co u Was i podłamię się zobaczę czy tylko u mnie tak słabo.

4 komentarze:

  1. Oj też by mi się taki obrazek przydał... U mnie drugi dzień pusto. Mam chwilę czasu i napiszę trochę wiadomości, może przypomnę się w kilku miejscach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby min. Emiraty Arabskie ? Jak to mówi moja babcia: "Nie żre nam coś " (nie idzie) ...

      Usuń
    2. Tam się na razie nie przypominam. Podejrzewam, że puścili jakimś gońcem przez pustynię i biedaczek już jest dawno pokarmem dla sępów :) Przypomniałem się w kilka miejsc w kraju. Może stąd szybciej coś się urodzi

      Usuń
  2. I u mnie też pustki kolejny dzień..

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .