czwartek, 22 maja 2014

Nagroda zawitała u mych drzwi...

Tak jak w temacie, zacznijmy od zdjęcia:


Pewnie już zauważyliście od kogo nagroda :D
Jak ją zdobyłem? Siostra ogląda Mały Koncert życzeń w TVS. Codziennie w soboty.... Co ja piszę :D
W końcu jest już czwartek, po południu. Jakoś jeszcze kojarzę... ale chyba nie do końca. Tak więc w soboty o +- 9:55. Co tydzień na ich profilu na FB jest mały konkursik, oparty na zasadzie "kto pierwszy..." Klikając w obrazek przejdziecie na profil.

https://www.facebook.com/malykoncert?filter=1 

Bardzo mi się podoba tak pogoda. Mogło by być około 21 stopni, bo tak jest najlepiej, ale pomimo upału wolę to, niż deszcz i 2 stopnie.

Mam jeszcze jedną fajną wiadomość, może dokładnie dla mnie fajną, ale powiem Wam,

Co prawda "zostałam" Fanem tygodnia Crispy Natural, ale jako że otrzymam nagrodę, odmiana czasownika nie jest dla mnie żadnym problemem.  Obrazek wyżej to wycinek ekranu z profilu Crispy Natural na ... FB. Jest tam aplikacja, w której użytkownicy oddają głosy na uczestników, a jest ich mało - ok.10. Zapraszam Was gorąco. Nagrodą są paczki naturalnych chipsów - pewnie znacie :).

Tak więc czekam na nagrody, na paczuszki. Jeśli chcecie, żeby np. w aplikacji Crispy Natural głosować na Was, napiszcie do mnie w formularzu. Przedstawcie się, podajcie nazwę z FB, ewentualny adres bloga - jeśli prowadzicie oraz najważniejsze - nazwę konkursu. Umieszczę wtedy taką prośbę w górnej części bloga.

Mówiłem Wam już o kolejnej wygranej w RMF? Chyba nie. Tak więc nie powiem co dokładnie wygrałem ale jest to malutka nagroda.

Kolejny paragrafik.... Mam do was pytanie. Chcecie, żebym Wam przygotował taką mini-listę miejsc/firm/stron z fajnymi konkursami? Dajcie znać w komentarzach. Ale ostrzegam - w większości potrzebny Facebook.

Do jutra ;)

6 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranych :) Gdybyś mógł i chciał to możesz stworzyć taką listę. Wiele osób z niej skorzysta :) Nawet takich jak ja bezfacebookowców :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog :) gratuluję przesyłek i wygranych

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .