poniedziałek, 17 marca 2014

Kolejna książka

Cześć. Nie będę się dziś rozpisywał,bo mam dużo roboty. Trzeba się nauczyć na kartkówki :( Z mojej skrzynki miałem dziś okazję wyjąć :

Na tym zdjęciu są dwie przesyłki
1. -Książka
2. 4 Zaproszenia na wspaniały pokaz garnków ze stali rdzewnej za jedyne "12 000 zł " Z własnej woli bym tego nie zamówił ! Sami przysłali :O

 I trzecia rzecz wyjęta ze skrzynki to awizo. Bardzo mnie to cieszy, zobaczcie dlaczego. Może być ciekawe... Jutro odbiorę :)


Apropos skrzynki, uznałem że moją zbyt mocno pokrywa rdza, jest za mała i bardziej odstrasza przesyłki niż przyciąga :) Macie jakieś, fajne, duże, ładne skrzynki warte uwagi ? Najlepiej brązowe, srebrne. Czarne ujdą w tłumie, ale niekoniecznie. Pozdrawiam i miłego dnia. Czas zwiedzić Wasze blogi.

5 komentarzy:

  1. Gratulacje :D Następni naciągają staruszków na "cudowne garnki", które oprócz tańca potrafią wszystko? :D

    Ja mieszkam w bloku dlatego skrzynkę mam jaką mam i nie zmienię. Nie wiem też jakie można mieć inne skrzynki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najwidoczniej im się udaje kogoś naciągać. Skąd by mieli pieniądze na wysyłkę zaproszeń itd. Też kiedyś mieszkałem w bloku. Miałem wtedy euroskrzynkę ... Marzenie. Szkoda że nie można montować takich na płocie... chyba głupio by wyglądała :)

      Usuń
  2. gratki :) na taki pokaz nawet nie idź strata czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka zawsze fajnie, ale ja to jednak tylko po polsku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję. Powiem szczerze, że ostatnią książkę chciałem przeczytać, ale już po paru stronach odkryłem że jest tam coś namieszane z religią. Tylko o Bogu, a w dodatku inne fakty - wiecie o co chodzi.Zniechęciłem się. Ingo, nawet nie zamierzałem :P Pokaz jest 135 km od mojego miasta - bezsens. Poza tym byłem kiedyś an czymś podobnym, ja i trzy pozostałe osoby miały otrzymać koszyk z kosmetykami. Jak myślicie - dostaliśmy ? Mogłem, ale mi się nie chciało. Trzeba było czekać jeszcze 4 godziny, a było już po 19:00 . No i oczywiście sterta papierów do wypełnienia. Porażka. Na zaproszeniu napisali, że każdy otrzyma zegarek, a każda para robota kuchennego o wartości 450 zł. Zapomnieli chyba nadmienić, że za uiszczeniem drobnej opłaty :D Jeszcze raz dzięki

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .