wtorek, 25 marca 2014

Przesyłka z poniedziałku i mała wygrana :)

Hejka, wybaczcie, że nie dodałem wczoraj posta :( brak czasu. Pokażę więc dziś, w dniu przeklętym, czyli wtorku. Nigdy nic nie ma we wtorek. Dobrze, zwrócę honor, raz był kurier i raz koperta i dziś też coś malutkiego. Ale kurierzy to inna bajka :) Wczorajsza przesyłka bardzo fajna.Chyba udało mi się zakryć logo, ale obrazki są tak charakterystyczne, że powinniście poznać skąd jest, a jeżeli nie - zapraszam na wymianę.
- 2 dłguopisy
-2 smycze
-4 breloki
-notes na spirali


Wróćmy do tej malutkiej, tajemniczej koperty z dzisiaj, znanej Wam pod postacią wygranej. Jakież było moje zaskoczenie gdy ją otrzymałem :) Ten konkurs poszedł dawno w zapomnienie, a jako że nie miałem wtedy dużo czasu, grałem tylko kilka razy - około 10. Udało się ! Zapomniałbym nadmienić, iż chodzi o konkurs "RUSKI HOKEJ"Szkoda, że tylko smycz, ale zawsze to coś :)

To chyba na tyle :)

PS Dziękuję, że chętnie się wymieniacie adresami. Wysłałem w weekend około 200 maili, na adresy od Was i troszkę (około 80 ) za granicę - może pojawią się efekty. Pozdrawiam. Co u Was ? Pełna skrzynka? Zapomniałem - mam pytanko. Przypomniało mi się, gdyż piszę o skrzynkach :) Jak już wspominałem, szukam jakiejś nowej. Co sądzicie o np. takiej ?


3 komentarze:

  1. Gratuluję! U mnie pustka... Wysłałem za granicę trochę maili i nawet otrzymałem pozytywy 2. Skrzynka duża, ale czy pomieści wszystko? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję:)
    Skrzynka super:)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .