czwartek, 13 marca 2014

OWOC WSPÓŁPRACY

Hejka. Od dawna czekałem na mydła od Mydlarni "Powrót do natury". Dzisiaj pachniało w skrzynce :) Wreszcie dostałem mydełka. Co prawda tylko 2, ale się cieszę. Spodziewajcie się recenzji w weekend. A tak do weekend'u nawiązując, mam bardzo ambitne plany. Chcę wysłać 200 e-maili, powalczyć w Brazilmanii (Chyba trzeba założyć nowe konto na kogoś z rodziny, bo można chyba tylko jedną nagrodę dzienną wygrać) i ... posprzątać. Będzie zabawa :)



A teraz o wszystkim i o niczym. Jadąc sobie dziś rano autobusem, słuchałem radia na moim nowiutkim MP4. Jako że miałem słuchawki byłem odcięty od świata :) Zaczął się felieton Tomasza Olbratowskiego. Duża dawka pozytywnego humoru na rano. Zapraszam do posłuchania. Ale do rzeczy : czułem na sobie kilka spojrzeń otaczających mnie osób w autobusie, nie bez powodu :P  Śmiałem się w głos jak głupi :D Czyż nieuzasadniony ( przynajmniej z waszej perspektywy ) śmiech nie wywołałby zdziwienia i uśmiechu na twarzy ? Do jutra.

7 komentarzy:

  1. Felietony Olbratowskiego to jest jedyna rzecz jaka mnie trzymała przy RMFie :) W pracy ustawiona jest ZETka i jej słucham. Felietonów szukam później na oficjalnym kanale youtube i tam słucham :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie napisałem tego, ale powodzenia w spełnieniu postanowienia :) Ja w ciągu 30 minut wysłałem trochę ponad 100. Jeszcze mam kilka minut na wysyłkę

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja słucham na zmianę. Nie wiem dlaczego, ale wieczorem wolę Zetkę, a RMF do południa i wracając do domu. Ciekawe czy Zetka ma gadżety... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy:) ja już dawno nie słuchałam radia... jedynie co na kompie - włączam zawsze jak coś robię Open FM - stacja polski rock :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje przesyłki ja swoje mydełka już przetestowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję :) mydełka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .