wtorek, 11 marca 2014

VICTORIA ZNACZY ZWYCIĘSTWO !

Witajcie już po raz drugi w dniu dzisiejszym. Zapomniałem o tym wspomnieć we wcześniejszym poście ( jeśli nie czytałeś- zobacz niżej :) ) Lubicie Tic Tac ? To nie jest wcale pytanie nie na temat. Bardzo dobrze pasuje do tematu. Co mają ze sobą jednak wspólnego kolorowe cukierki i "Victoria" ? Właściwa odpowiedź to  BRAZILMANIA !  Taki sobie konkursik, a nagrody fajne. Aby wejść do świata tik taka (wybaczcie odmianę) trzeba posiadać kod promocyjny. Skąd go jednak wziąć ? Z opakowania. Musicie kupić pudełeczko nowego smaku, i zjeść oczywiście, a na opakowaniu w środku jest kodzik. Jak się zalogujecie, wystarczy zagrać w mini-gierki. Wszystko zależy od dnia. Jednego przyjdą tacy wspaniali ludzie, łupiący w to przez parę godzin dziennie, a innego jest spokój i nie trzeba osiągać nie wiadomo jakiego wyniku w grze. Nagrodę rzeczową zgarnia pierwsze miejsce (gracz z najwyższym wynikiem) raz mi się udało. WYGRAŁEM KOSZULKĘ! Warto zwrócić uwagę na ten konkurs. Otrzymałem też mail'a , iż nagroda zostanie wysłana najpóźniej 30 czerwca, ale jestem przecież OPTYMISTĄ :) Zobaczcie jakie są nagrody ( skieruj gałki oczne poniżej)

Przypominam że dalej czekam na inną wygraną, na razie nie ujawnię gdzie, ale może się już domyślacie po moich wcześniejszych podpowiedziach ? Pozdrawiam, miłego wieczorku. 

2 komentarze:

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .