środa, 12 marca 2014

NA BOGATO OD ???

Czasami pokazując przesyłki piszę coś w stylu "głowy nie urywa", czyli nie zachwyca. Dzisiaj mi chyba tą głowę urwało :D Tak, to dziś nadszedł czas na tą zagadkową paczkę o której wspominałem już kilka razy. Humor mi dzisiaj dopisuje :) Żeby to było tak codziennie ... Zaraz zdradzę gdzie i co wygrałem, chociaż pewnie już wiecie po obrazku. Konkurs to "przepis na weekend" ! Czekałem na tą paczkę tak długo, że nie zliczę. Gdy odczytałem sms-a, że kurier UPS przyniósł do domu karton, każda lekcja dłużyła mi się niesamowicie.W końcu się doczekałem. Serce zabiło mocniej, gdy zobaczyłem nadawcę i zadeklarowaną wartość. Nie będę jej ujawniał, ale jest duża. Zobaczcie zdjęcia, one najlepiej oddadzą charakter przesyłki :



 to wyżej, to piękny ręcznik wspaniałej jakości :) 





Czepek, płyty walkman, smycze, ręcznik, notes, odblaski i  skrobaczko-miotełka, innymi słowy dzień stał się piękny :)

A teraz mniej przyjemnie: nie jedna i nie dwie osoby pisały o tej "cholernej wspaniałej poczcie polskiej" (mały cytat :) ) Jak do tej pory nie dotarły do mnie dwie przesyłki i to zapowiedziane. Jedna miała być wysłana dwa tygodnie wcześniej, a druga miesiąc temu.  Ciekawe czyja to zasługa ... Nie mogę jednak osądzać listonosza i pracowników Poczty, bo równie dobrze mogli o mnie zapomnieć i nic nie wysłać, ale już ja swoje wiem. Złodzieje i tyle. Marzę o tym, żeby na polskim rynku pojawił się konkurent Poczty Polskiej. Jest co prawda InPost, ale nie dla szaraczków tylko do korespondencji masowej. Przecież wysłanie listy kosztuje 1,75 zł ! Powinno kosztować około złotówki, ze względu na czas oczekiwania. Ale co tu komentować. Chciałoby się wysłać kamerkę, która zobrazuje co zajmuje tyle czasu i ile ludzi zaglądnie do koperty. Pozdrawiam. A co u Was? Też coś wygraliście ? Może BRAZILMANIA albo Tymbark (tu mi się nie udało nic wygrać :( ) ? Miłego dzionka, a i byłbym zapomniał : komentujcie :D

7 komentarzy:

  1. uper wygrana ;) mi niestety nic się nie udaje wygrać :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu widze dzis na bogato ;D Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :)
    Lolly, to też jest moja pierwsza wygrana, wcześniej nie wygrałem nawet cukierka. Może kwiecień będzie Twoim miesiącem ? Teraz sporo się narobiło tych konkursów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Huhu, super wygrana! :) gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej! Świetne nagrody! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję świetnej wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .