niedziela, 16 marca 2014

VICTORIA ZNACZY ZWYCIĘSTWO ! część druga :)

Nie wiem czy wiecie, ale w dniu wczorajszym był DZIEŃ KONSUMENTA :) I z tej właśnie okazji, na facebook'owym profilu CENEO było organizowanych 5 konkursów. W każdym z nich, trzy osoby wygrywały po jednej grze planszowej. Znalazłem się w gronie szczęśliwców ! Hurra ! Czekam z niecierpliwością na przesyłkę .
Czy Wam też udało się wygrać ? Jeżeli tak, to gratuluję :) Jak już wspomniałem, do marca 2014 r. Jeszcze nigdy nic nie wygrałem. A w tym miesiącu już 3 wygrana :) Mam dobrą passę... Mają organizować w niedalekiej przyszłości następne konkursy, więc zapraszam !

Przypominam,że warto wziąć też udział w BRAZILMANII ! Dla tych, którzy nie wiedzą jak to zrobić zamieszczam instrukcje.


I później wystarczy tylko grać ! Miłej niedzieli i życzę szczęścia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .