poniedziałek, 17 lutego 2014

9 kopert, a w nich między innymi "gaśnica" :) :) :)

Hejka. Dziś po raz pierwszy otrzymałem więcej niż 3 przesyłki! Łał. A mianowicie aż 9! Nie będę przedłużać, zaczynamy:
1. Gemi Holdings, czy też jak ktoś woli polska reprezentacja w rajdach, myślę że znacie zawartość :)
-kalendarz
-smycz


2, Próbka perfumu PUMA SYNC
-próbka


3. Próbki materiałów z Dekorii
-10 próbek


4. Próbki materiałów Stylus.pl
-10 próbek


 5.Darmowa mapa K2 (myślę, że to też już znacie :P)
-mapa


6.Darmowy egzemplarz książki , można go zamówić tu, barzdo chętnie ją wysyłają, wręcz nalegają
-książka
-mini liścik


7. Magazyn lego klub
-magazyn
 -pocztówka
-broszurka
-obrazek 3D


8. Miast ELBLĄG, jak dla mnie najlepsza z dzisiejszych
-4 naklejki kwadratowe, wypukłe
-3 naklejki okrągłe, takie duże i wypukłe
-3 naklejki okrągłe małe
-odblask na rękę
-smyczka
-3 foldery małe
-2 foldery duże



Nowość na blogu!
Wymyśliłem sobie taki pomysł. Właśnie do mnie doszło co napisałem w poprzednim zdaniu. A więc wymyśliłem tradycję. Co miesiąc, wybiorę sobie 2-3 Gigantów na polskim rynku i napiszę do nich, nie maila, lecz list! List na który odpowiedzią jest poniższe coś, był wysłany w styczniu. Jak widzicie, pisałem do stacji benzynowych. W lutym na celowniku znajdą się sieci telefonii komórkowej. Na razie przesyłka tylko od jednej stacji. Więcej szczegółów jutro.

9. Doszliśmy do końca tego posta !!!!!!!!!!!!!!!!!! Paczka od SHELL. Zobaczcie sami i wyobraźcie sobie moje zaskoczenie po otworzeniu koperty. Nigdy w życiu nie miałem tylu pomysłów. Pierwsza myśl, -gaśnica, nie śmiejcie się :) W końcu kształt pasuje, kolor też, no i metalowe to jest. Później termos, następnie coś na benzynę, taki jakby kanister i kilka innych których nie napiszę (nie będę się aż tak ośmieszał :D) W końcu poszperałem w internecie i zidentyfikowałem to nieidentyfikowalne coś. Jest to bidono-kubko-butelka o pojemności 0,6 l. Szczerze mówiąc, liczyłem na coś innego. Przepraszam za moje wyzwiska dla tego przedmiotu. W sumie, na letnie wycieczki się przyda :) Dosyć funkcjonalne, pojemne, i bardzo ładny kolor. Przepraszam też polonistów, za to żę w poprzednim zdaniu postawiłem przecinek przed "i".


Możecie wrzucać swoje skojarzenia dotyczące tej gaśnicy wyżej, przepraszam bidonu, w komentarzach.

W weekend, postaram się stworzyć coś podobnego do artykułu Kolegi Pawła. W komentarzu pisał, że chce poznać moje zdanie na temat udostępniania adresów dla internautów. Spodziewajcie się  czegoś w tym stylu w sobotę, może niedzielę.

PS Komentujcie też moje nowe logo na górze bloga!

Oj, rozpisałem się, a 20:00 mija, więc klikam i publikuję. Pozdrawiam :)

12 komentarzy:

  1. tez bym kombinowała co to jest, faktycznie przypomina gaśnicę ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawda? Jednak wszystko ze mną ok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne! Mam takie w domu i są bardzo praktyczne. W dodatku dosyć dobrze trzymają temperaturę i nadają się jako termos. Na jakieś małe wypady sprawdzają się świetnie.

    Czekam na artykuł :) Miałem nadzieję, że wypowiesz się w komentarzu ale osobny temat na blogu, w dodatku z perspektywy osoby, która udostępnia adresy, będzie świetną odpowiedzią i okazją do dyskusji. Nie mogę się już doczekać :D Jak tylko napiszesz to koniecznie muszę przeczytać całość od deski do deski :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki mały PS.
    Gratuluję pomysłu. Nie widziałem, żeby ktoś jeszcze kiedyś pisał listy w sprawie gadżetów. Ciekawe jakie będą efekty :)

    Zmyślne logo. Pasuje i do kolorystyki i oddaje dobrze to co strona sobą przedstawia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Cieszę się, że podoba Ci się mój pomysł oraz logo. Dzięuję Ci, że wyrażasz opinie pod większością moich wpisów, umieściłeś chyba najwięcej komentarzy :D Dziękuję wszystkim, którzy komentują te moje pościki, motywujecie mnie do działania :) Z chęcią napisałbym taki artykuł wcześniej, ale musisz mi wybaczyć, nie ma czasu. Obiecuję w sobotę. Pozdrawiam jeszcze raz. A ze względu na godzinę, powoli mogę mówić dobranoc.

      Usuń
    2. To prawie jakbym SPAMował :D Rozumiem brak czasu. Sam też nie mam za wiele. Czasem znajdę nawet sporo to mam szansę trochę popisać.
      W takim razie w sobotę będę bacznie śledził czy nie pojawił się już post :) Jestem ciekaw co wymyślisz :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  5. Hejka.Bardzo fajne gadzety.Ten gaśnico-bidon zajefajny.A wygląd bloga super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje, udany dzień ^^
    Tuż przed chwilą na moim blogu pojawiła się seria nowych postów oczywiście na temat dzisiejszych przesyłek. Gorąco zapraszam i zachęcam do komentowania czy oceniania mojej strony ;)
    Pozdrawiam, http://gadzeciarz.cba.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, z tego co widzę, u Was też ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .