poniedziałek, 17 lutego 2014

9 kopert, a w nich między innymi "gaśnica" :) :) :)

Hejka. Dziś po raz pierwszy otrzymałem więcej niż 3 przesyłki! Łał. A mianowicie aż 9! Nie będę przedłużać, zaczynamy:
1. Gemi Holdings, czy też jak ktoś woli polska reprezentacja w rajdach, myślę że znacie zawartość :)
-kalendarz
-smycz


2, Próbka perfumu PUMA SYNC
-próbka


3. Próbki materiałów z Dekorii
-10 próbek


4. Próbki materiałów Stylus.pl
-10 próbek


 5.Darmowa mapa K2 (myślę, że to też już znacie :P)
-mapa


6.Darmowy egzemplarz książki , można go zamówić tu, barzdo chętnie ją wysyłają, wręcz nalegają
-książka
-mini liścik


7. Magazyn lego klub
-magazyn
 -pocztówka
-broszurka
-obrazek 3D


8. Miast ELBLĄG, jak dla mnie najlepsza z dzisiejszych
-4 naklejki kwadratowe, wypukłe
-3 naklejki okrągłe, takie duże i wypukłe
-3 naklejki okrągłe małe
-odblask na rękę
-smyczka
-3 foldery małe
-2 foldery duże



Nowość na blogu!
Wymyśliłem sobie taki pomysł. Właśnie do mnie doszło co napisałem w poprzednim zdaniu. A więc wymyśliłem tradycję. Co miesiąc, wybiorę sobie 2-3 Gigantów na polskim rynku i napiszę do nich, nie maila, lecz list! List na który odpowiedzią jest poniższe coś, był wysłany w styczniu. Jak widzicie, pisałem do stacji benzynowych. W lutym na celowniku znajdą się sieci telefonii komórkowej. Na razie przesyłka tylko od jednej stacji. Więcej szczegółów jutro.

9. Doszliśmy do końca tego posta !!!!!!!!!!!!!!!!!! Paczka od SHELL. Zobaczcie sami i wyobraźcie sobie moje zaskoczenie po otworzeniu koperty. Nigdy w życiu nie miałem tylu pomysłów. Pierwsza myśl, -gaśnica, nie śmiejcie się :) W końcu kształt pasuje, kolor też, no i metalowe to jest. Później termos, następnie coś na benzynę, taki jakby kanister i kilka innych których nie napiszę (nie będę się aż tak ośmieszał :D) W końcu poszperałem w internecie i zidentyfikowałem to nieidentyfikowalne coś. Jest to bidono-kubko-butelka o pojemności 0,6 l. Szczerze mówiąc, liczyłem na coś innego. Przepraszam za moje wyzwiska dla tego przedmiotu. W sumie, na letnie wycieczki się przyda :) Dosyć funkcjonalne, pojemne, i bardzo ładny kolor. Przepraszam też polonistów, za to żę w poprzednim zdaniu postawiłem przecinek przed "i".


Możecie wrzucać swoje skojarzenia dotyczące tej gaśnicy wyżej, przepraszam bidonu, w komentarzach.

W weekend, postaram się stworzyć coś podobnego do artykułu Kolegi Pawła. W komentarzu pisał, że chce poznać moje zdanie na temat udostępniania adresów dla internautów. Spodziewajcie się  czegoś w tym stylu w sobotę, może niedzielę.

PS Komentujcie też moje nowe logo na górze bloga!

Oj, rozpisałem się, a 20:00 mija, więc klikam i publikuję. Pozdrawiam :)