wtorek, 18 lutego 2014

Wreszcie listy we wtorek!

Siemanko. Po raz pierwszy dostałem dzisiaj jakąkolwiek przesyłkę we wtorek. I to nie jedną! Otrzymałem 3 koperty, zawartość nie powala, ale jednak lepsze to, niż nic, a tak bywało do tej pory.
Czyńmy honory:
Jako pierwsza, RED BULL MOBILE:
-starter
 -bardzo fajna mała książeczka do zabawy, kartkując powstaje taka animacja :)

 2 .Próbki materiałów Fakro, w skromnej liczbie 3 sztuk


3. Słowackie miasto Bardejov
Tutaj historia jest ciekawa. Otóż pisząc maila, coś mnie podkusiło i Bradejov został umiejscowiony przeze mnie w "Czech Republic" :) Przeprosiłem więc, jednak odpowiedzi nie otrzymałem żadnej. Czekałem (niech no zerknę w historię) 18 dni !!! Tydzień temu, uznałem że się obrazili, jednak skoro otrzymałem cokolwiek, wszystko jest OK.  Okej, zawartość:

-4 ulotko-mapy, napisane w dwóch językach : "Slovenskym" i Polskim. Mam jednak wrażenie, że na polski nie tłumaczył tego tłumacz zawodowy, a google'owy. Przeczytajcie sobie, załączę fragment.

- 3 kalendarzyki, które można by nazwać czeskim filmem, gdyby miasto faktycznie było czeskie. Chodzi o to, że są źle wydrukowane, trzeba obracać, ponieważ kalendarzyk jest do góry nogami, względem obrazka


To tyle, jeżeli chodzi o przesyłki. Jeszcze dzisiaj, uzupełnię niektóre adresy we wcześniejszych postach, gdzie nie są dodane. A teraz świętujmy 1000 wyświetleń bloga ! Tadaaaam.

Do jutra, pozdrawiam.

7 komentarzy:

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .