środa, 19 lutego 2014

Trzy skromne przesyłki

Do moich drzwi, podczas mojej nieobecności zawitał inny niż zwykle, listonosz. Zostawił trzy malutkie koperty, a w nich:
1. Everyday.me:
-próbka płynu do prania Lenor,
-próbka płynu do naczyń Fairy


2. Gmina Rawicz:
-4 pocztówki


3. Meble Leniwiec.pl
-próbnik kolorów eko-skór (sorki za jakość zdjęcia)

I na dzisiaj to tyle :) Pozdrawiam
 Znalazłem  jeszcze fajną promocję, szkoda tylko że mieszkam daleko :(

 http://ww.empikschool.com/lp/ES_Z14_VISIT_012014


9 komentarzy:

  1. z Everyday.me zamawiałam każdą próbkę a żadna mi nie przyszła :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekałem dosyć długo, bo zamówiłem ją na początku lutego, więc jeszcze możesz otrzymać

      Usuń
  2. Z Everydayme to różnie przychodziły. Kilka przyszło w ciągu następnego tygodnia od zamówienia, a na kilka czekałem ponad 2 tygodnie. Jednak zawsze przychodziły. Dziś chyba i tak najlepsze pocztówki :D Może dlatego, że je lubię ;) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, ja też zbieram pocztówki więc się w sumie cieszę

    OdpowiedzUsuń
  4. gratki :) mi wszystkie próbki z Everydayme przychodziły w bardzo krótkim czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :D każda przesyłka jest dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki :)
    Inga : widocznie mają określone terminy wysyłek i trzeba załapać się w odpowiednim terminie. Pewnie coś w stylu Sampler.pro
    Paula: masz rację, ważne, że jest :)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .