piątek, 14 lutego 2014

Walentynki w Drezdenku i na Słowacji

Moimi walentynkowymi niespodziankami były dzisiaj przesyłki od dwóch urzędów. Pierwszy to Urząd Miejski w Drezdenku :
-długopis (czerwony, czyli mój ulubiony kolor,  no i walentynkowy kolor)
- 2 pocztówki , niestety czarnobiałe
-ulotka
-książeczko - informator

 Druga od Słowackich miast królewskich : ( nie podam adresu, dlatego że pisałem do wszystkich 5 miast zwanych królewskimi, a na kopercie, nie ma jasnego napisu ):
-duży informaator
-mały informator
-mapa


Pochwalę się też smyczką "TYSKIE', jednakże nie zdobyłem jej sam. To zasługa mamy, nie wiem skąd ją ma.


PS Czy graliście już w Tymbarkowy konkurs walentynkowy na fecebooku ? Trwa do 27.02. Polecam, można coś łatwo zgarnąć. Próbowałem już kilka razy. Teraz czekam do 4 marca, na wyniki. Miłego dzionka :)

https://www.facebook.com/Tymbark/app_776915192337191

5 komentarzy:

  1. Gratuluję ;) Mi za to bardzo się podobają te czarno białe. Dostałem już kilka takich i one mają swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, w sumie prawda. PS Też coś dostałeś ?

      Usuń
    2. Dostałem :) Ale dziś tylko katalogi i teczka na dokumenty. Teczka zawsze się przyda ;)

      Usuń
    3. Moja krew : Choć teczki jeszcze nie dostałem, uważam tak samo

      Usuń
  2. Też grałam w tymbark, w 1 edycji wysłałam ok 50 wierszyków :D dziś w 2 edycji tylko 10 :)

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .