środa, 5 lutego 2014

Paczka od Ceneo

Hejka. Pogoda dopisuje. Na dworze cieplutko.Właśnie wróciłem ze spaceru i zastałem dwie paczki. Jedna zaadresowana na mnie, druga na mamę. Jeżeli jeszcze nie mielicie do czynienia z programem bonusowym Ceneo to musicie go poznać. Kliknij tutaj, aby poznać program Ceneo . Polega on na zbieraniu punktów, które później wymieniamy na nagrody. Zdradzę Wam, że zwykły, pierwszy kubek możemy mieć już w 15 minut po rejestracji. Cytat ze strony CENO.PL :

  • "Założenie konta na Ceneo – 25 CeneoPunktów.
  • Wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji handlowych – 15 CeneoPunktów.
  • Wystawienie opinii o dowolnym produkcie na stronach Ceneo – 3 CeneoPunkty
Odnieśmy się do 3 kropeczki, bo pierwsze dwie każdy na pewno rozumie.  Tych opinii, po 3 punkty każda, możemy wystawić maksymalnie, podkreślam słowo maksymalnie 10 na miesiąc. Dalsze po prostu się nie liczą. Opinie mają dotyczyć obojętnie jakich produktów , chociażby kredek czy soku.

JAK ZDOBYĆ PIERWSZY KUBEK W 15 MINUT?
Rejestracja, zapisanie się na otrzymywanie informacji handlowych i wystawienie 10 opinii daje nam razem 70 pkt. czyli równowartość jednego zwykłego kubeczka ceramicznego.

Są też tysiące innych nagród, jednak wątpię kto zdobędzie kamerę "JVC GZ-GX1B z dopiskiem "tylko 22540 CeneoPunktów". Punkty dostajemy też za zakupy przez Ceneo, więc jeżeli ktoś dużo kupuje ma szanse. Miały pojawiać się też ankiety i konkursy na punkty, ale ja nie miałem przyjemności brać jeszcze w tym udziału. Ale wszystkie szczegóły poznacie po kliknięciu odnośnika w pierwszych zdaniach postu. Oczywiście na dalsze nagrody zbieramy więcej czas, bo punkty za rejestrację są tylko raz. Ja zbieram na gadżety z logo CENEO bo i tak nie uzbieram na laptopa (powyżej 14000 PKT) czy wspomnianą już kamerę. 
CZAS NA ZDJĘCIA:
-KUBEK ZA 70 PKT. (moja mama zbierała 30 minut, bo musiała "dopracować" opinie)
-KUBEK TERMICZNY ZA 110 PKT. (ZBIERAŁEM 3 MIESIĄCE) 
 Robi wrażenie, prawda ?
Zbierajcie, zbierajcie bo warto.
A z serii "od gmin" czy też "od firm" drugi już dzień nic. Mam nadzieję że jutro dostanę kilka kopert.

3 komentarze:

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .