piątek, 7 lutego 2014

Polsko- Czeski MIX

Siemka. Dzisiaj listonosz się pospieszył. Już przed 11:00 dostałem 2 koperty. Nic ciekawego. Pierwsza to Český Krumlov, jak sama nazwa wskazuje, jest to miasto położone w Czechach. Czekałem na nią tydzień. Możecie pisać na ten adresik , po angielsku oczywiście. Jest to pierwsza moja przesyłka z zagranicy, ale głowy nie urywa.Same informatory i ulotki:


Oraz druga przesyłka od gminy Barcin, powiem szczerze, że dużo bardziej podoba mi się od powyższej. Zbieram pocztówki więc to dla mnie ciekawa zawartość.  Jeżeli chcecie, piszcie na stronie: http://www.barcin.pl/kontakt.html, niestety nie pamiętam ile czekałem, ale w granicach tygodnia. Zawartośc:
-5 pocztówek
-2 kalendarzyki


4 komentarze:

  1. Gratulacje :)

    Dodaję właśnie do obserwowanych i do listy blogów :)
    Odnosząc się do tego co napisałeś w pierwszym powitalnym poście. Owszem, blog ma służyć wymianie, a nie chwaleniu się czego to się nie dostało. Zauważ tylko, że jeśli Ty podajesz od razu namiar to ktoś ma ułatwione zadanie. Wchodzi, spojrzy "Oooo ale fajne rzeczy dostał z XXX" i napisze. Nie ma :dziękuję, nie ma nawet komentarza. Wszedł, zobaczył i wyszedł. Ja wolę pokazać co dostałem i jeśli ktoś jest chętny to wtedy do mnie pisze, a ja z baaardzo miłą chęcią wymienię się adresem :) Wymieniam się już kilkoma osobami i wiem, że czasem bez ich pomocy nie dostałbym niczego. To taki przydługi komentarz, a miało być krótko :D

    Powodzenia w zbieraniu gadżetów i współpracach. Współprace prędzej czy później się pojawią, a wiele z nich jest bardzo dobrych :)

    Pozdrawiam
    Zywel

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznaję rację. Nie zamierzam jednak bawić się w zamazywanie nazw na zdjęciach. Zobaczymy jak będzie dalej. Dziękuję za "życzenia" :D i pozdrawiam również.

    OdpowiedzUsuń

Obraźliwe i wulgarne treści będą usuwane. Za te miłe - Dziękuję :) Przyjemnie się je czyta i wiem, że mam dla kogo pisać. Jeśli masz coś ważnego do powiedzenia, napisz lepiej w formularzu, komentarze mogą mi umknąć i nie odpowiem .